Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53925
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 13:04
Il tue ce mec mdr!
Excellent!
Merciiiiiiiiiiiiiiiiii Linds pour cette superbe interview mdr et à DLChem aussi mdr dans l'élan mdr!
Merci encore ma belle!
Idu tu sais ce qu'il te reste à faire mdr, une chtite traduction mdr, meme si en gros j'ai compris mdr!
Trop fort ce mec n'empêche mdr!
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 13:57
j'ai pas encore tout lu mais je vais euuu traduire ça et euuuuu comprendre ce qui se dit alors à je pourrai euuuuuuuuu poster tout ça en français et BAVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 16:24
voilààààààà Bon par contre c'est pas bien de foncer sur l'autoroute Gary !!!!!!!! bad boy
Citation :
Gary Sinise concernant le personnage de Mac : "Je fais un peu plus l'imbécile"
Quand Gary Sinise parle, on croirait entendre Mac Taylor. Mais l'acteur affirme qu'il est beaucoup plus amusant que son personnage dans CSI New York. “Je fais plus l'idiot que Mac. Mac est sérieux et direct et ne raconte pas n'importe quoi. Je fais un peu plus l'imbécile que lui dans ma vie personnelle.”
Gary n'est pas seulement passionné par le rôle d'acteur — il aime aussi la musique et joue de la basse dans le Lt. Dan Band, nommé d'après son personnage dans “Forrest Gump”. Sa vie de “CSI” et sa vie de musicien sont en harmonie — il a même joué de la basse dans un épisode du show. "Je suis allé à l'étranger en tournée avec mon groupe pour les trois ou quatre derniers étés et j'ai remarqué que la foule est devenue de plus en plus grande alors que nous allions là-bas et je pense que c'est en partie dû à la popularité et à l'audience croissante de CSI New York."
Comment ont-ils fait pour vous faire accepter le rôle ?
Je n'avais pas vraiment envisagé de m'installer à la télévision à ce point. J'ai fait un excellent dîner avec Anthony qui m'a dit qu'il avait le tout premier épisode de CSI New York en tête. Il m'a décrit l'épisode. Nous avons eu d'autres conversations après cela, avant que je décide que c'était quelque chose que je voulais faire. Très vite, il est devenu clair que ce serait une étape positive et j'étais très heureux de l'avoir fait.
Comment est-ce de jouer le même personnage pendant si longtemps ?
J'étais habitué à jouer des personnages toujours différents. Je pensais que ce serait monotone. Mais il y a une sécurité à jouer le même personnage et une liberté dus au fait que c'est une série qui réussit. Il y a toujours un nouvel épisode. Il y a toujours quelque chose à essayer. Cela me donne une stabilité en tant qu'acteur que certains de mes amis n'ont pas alors qu'ils sont sans arrêt à la recherche du travail suivant. J'aime cette sécurité.
D'après vous, pourquoi les show du genre de “CSI” marchent si bien ?
Les spectateurs peuvent regarder à n'importe quelle étape et ils n'ont pas vraiment besoin de connaître quoi que ce soit des personnages. Ces show ne sont pas dépendants de l'aspect des feuilletons mélo dans l'interaction avec les personnages et les relations et tout ce cela. Cela dépend de la résolution du crime et de duper les spectateur et d'essayer de laisser les spectateurs deviner qui a commis le crime.
Parce que vous êtes reconnu comme Mac Taylor, est-il plus facile pour vous de discuter pour un PV avec un officier de la police de Los Angeles ?
Je n'ai pas encore eu à essayer. Mais je vais vous raconter une petite histoire assez amusante. Je conduisais sur l'autoroute une nuit après le travail et le trafic était ralenti, très dense. Je me suis arrêté et on m'est rentré dedans. J'ai commencé à sortir de la voiture et le type qui m'avait heurté est parti sur le côté et est parti à toute vitesse sur l'autoroute. Donc j'ai sauté dans ma voiture et je l'ai suivi. J'ai foncé sur l'autoroute, essayant de le rattraper et il allait à 150km/h, et je n'allais pas le laisser partir. J'étais en mode de flic. Je suis passé en mode Mac-Taylor-flic-pourchassant-le-méchant. Et il a traversé trois voies et il a pris la sortie d'autoroute alors j'ai dû prendre une décision rapide. Je venais de manquer la sortie, j'ai pris le bas-côté et je suis descendu en bas la butte et suis arrivé derrière lui. J'ai sauté de ma voiture et frappé à la vitre et je lui ai dit de la baisser. Il l'a baissé, il s'avère qu'il était ivre. Il est sorti de la voiture, je lui criais après, j'ai appelé les flics et j'ai attendu l'arrivée des flics. Il essayait de discuter avec moi, il disait "S'il vous plaît, s'il vous plaît, je vais perdre mon enfant si ma femme découvre que je suis ivre" Et ensuite il m'a regardé et il a fait, "Gary Sinise ! Vous êtes Gary Sinise ! Hé, ne me livre pas mec !" Ensuite le flic est arrivé. J'ai dit, "Hé ce type est ivre et il m'est rentré dedans, vous devez faire quelque chose". Il a fait "OK je vais le faire. Il va aller en prison... Gary Sinise ! Comment ça va ? Je suis flic ! Mon frère est dans la police de New York..." Et j'ai dit “Pouvez-vous juste conduire ce type en prison et me laisser partir ?”. C'est mon histoire de flic. Les flics semblent me connaître d'après la série télé. On dirait qu'ils m'aiment bien, je pense.
Choisissez — un Oscar, une première place au Top 100 ou un spectacle au Madison Square Garden avec votre groupe ?
Madison Square Garden avec le groupe.
Donc vous préfèreriez être un musicien qu'un acteur
Le truc de mon groupe est quelque chose que je fais à côté. J'ai fait de la musique avant d'être acteur. J'ai toujours fantasmé sur le fait de jouer en face d'une grande foule. Maintenant je le fait. En fait, le groupe rassemble de grandes foules. C'est un peu la curiosité de voir quel genre de groupe le type de CSI peut avoir.
Pourquoi pensez-vous que les acteurs rejoignent la télévision aujourd'hui ?
Je pense que c'est en partie dû aux textes, il y a de très bons auteurs travaillant à la télévision à présent. Si vous regardez “CSI”, ce sont comme de petits films chaque semaine à la façon dont ils sont tournés.
Quelle différence y a-t-il entre Mac Taylor et les personnages principaux des autres “CSI” ?
J'ai travaillé avec (David) Caruso sur quelques épisodes pour “CSI Miami” donc je sais à peu près ce qu'il fait dans cette série. Billy (Petersen) je le connais depuis longtemps, mais je n'ai pas regardé beaucoup leurs séries. Anthony Zuiker et moi avons parlé de faire de mon personnage un ex-Marine avec un passé militaire. Une chose que Anthony m'a dit est que le personnage de Billy est très orienté sur la pensée scientifique, le personnage de Caruso est très flic et mon personnage est quelque part entre les deux. Je suis une sorte de mélange entre la science et un sergent instructeur des Marines.
Êtes-vous bon tireur ? Vous possédez une arme à feu ?
J'utilise de faux pistolets dans ma série. Ils ne tirent pas donc je ne sais pas quel genre de tireur je suis. J'ai déjà tiré avec une arme mais jamais sur cette série. Je ne suis pas un expert des armes à feu ou autre. En fait je possède une arme, un autre acteur m'a donné une arme, il m'a offert un pistolet. Je l'ai rangé quelque part.
Vous jouez le chef dans la série. Comment cela se traduit-il dans la vie réelle en travaillant avec des acteurs plus jeunes ?
J'aime vraiment tous ces gens. Nous passons de bons moments sur le plateau. Je peux jouer le chef dans la série et Melina la co-chef dans la série mais nous ne le voyons pas toujours comme ça. Tout le monde est important. Tout d'abord, les auteurs, s'ils n'écrivent pas les scénarios, nous ne pouvons rien faire. Donc je soutiens toujours et suis impressionné par nos auteurs. Nous avons un environnement très agréable sur notre plateau.
Voulez-vous refaire des films ?
Avant que la série télé soit terminée, je ne l'envisage même pas. Je ne peux pas dire que c'est impossible si le bon rôle, le bon projet, le bon metteur en scène se présentent.
perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53925
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 17:26
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 18:16
Merciiiiii pour cette traduction Idu !!!
laurence0311 Gary, un point c'est tout !!!!!
Perso(s) Préféré(s) : MAC Nombre de messages : 1443 Age : 53 Date d'inscription : 21/09/2007 Réputation : 0 Points : 19154
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 22 Nov - 18:34
Merci Idu pour la traduction
perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53925
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Mar 16 Déc - 23:50
December 15, 2008 Sinise: A Man for All Services By Andrew Breitbart
Since war became a geographically distant but very real way of life after Sept. 11, 2001, no Hollywood star has stepped up to support active duty U.S. military personnel and wounded veterans like Gary Sinise. There is no close second. And quietly, as is his nature, he is becoming something akin to this generation´s Bob Hope.
One step in conferring this worthy title on the award-winning actor, director and producer occurred last week when President Bush bestowed on him the Presidential Citizens Medal, the second highest civilian honor awarded to citizens for exemplary deeds performed in service of the nation. Previous recipients include Henry "Hank" Aaron, Muhammad Ali, Colin L. Powell and Bob Dole.
While the White House ceremony flew under the radar of most of the media, most notably the entertainment press, word has trickled out to many of his countless admirers in and out of the military. And on the occasion of him receiving the award, they want America to take in their words of praise for, as Sharon Tyk in the USO of Illinois put it, this "gallant American patriot."
Michael Yon, a Special Forces vet and the pre-eminent war journalist of our time, communicated his admiration in a dispatch from Bahrain: "Gary is a true friend of the American soldier. He does not hesitate to travel into war zones to express his admiration and personal support for those who defend us. He visits wounded soldiers, some of whom I personally know. All love him.
"Soldiers from privates to generals admire Gary for his dedication to a cause greater than any of us. Gary's dedication went much further. He personally supported sending millions of dollars worth of school and clothing supplies to Iraqi children. I saw this effort with my own eyes. Gary Sinise is a Great American."
In 2004, "Seabiscuit" author Laura Hillenbrand with Mr. Sinise founded Operation Iraqi Children, a nonprofit group dedicated to helping the U.S. military distribute school supplies in the war-stricken country.
"For a lot of celebrities, charitable work equals photo opportunity and nothing more," Miss Hillenbrand wrote in an e-mail. "For Gary, giving of himself, and giving to his country, is what makes life meaningful and joyful. It is perhaps the most essential part of his character, and it is his passion."
Mr. Sinise not only "supports the troops," but he champions their mission as well.
"I have seen Iraqi kids climbing on our soldiers and hugging them and kissing them," Mr. Sinise said. "I have seen their smiling faces and their attempts to say 'I love you' in broken English. The folks I saw had hope in their eyes and gratitude in their hearts for what was done for them."
Mr. Sinise, who currently stars in "CSI: New York," is best known for his Oscar-nominated turn as Lt. Dan Taylor in "Forrest Gump," which won the best picture Academy Award in 1994.
Lt. Dan - the iconic character who lost his limbs in the Vietnam War - created a connection between Mr. Sinise and veterans that reached far beyond the big screen.
"His superb performance brought awareness of the lifelong sacrifice of disabled veterans into the public consciousness in a remarkably positive way," said retired Maj. Gary Weaver of the U.S. Marine Corps and national director of communications for Disabled American Veterans.
In 2004, Mr. Sinise, wanting to do more, formed the Lt. Dan Band, a jam band created almost exclusively to entertain the troops in and out of war zones.
"It´s very important that you know we are grateful," the bass guitar playing Mr. Sinise recently said while performing at the Pentagon. "The sacrifice you and your families make - you are not forgotten."
Miss Tyk recalled their first performance: "There were only about 30 of us present - at tops - at the Great Lakes Naval Base. I said to my colleague, 'Oh, another actor band.' Then the magic happened. During the break, Gary took the microphone and addressed the troops from the heart. He spoke about his commitment to them, to our country and how much he appreciated their willingness to protect and fight for our freedoms. That is the moment I knew he was the 'genuine article.' You could actually feel his love for them."
Miss Tyk recalled another memorable experience with Mr. Sinise.
"We picked up Gary at 5 a.m.," she wrote. "I felt somewhat crabby because I had to get up very, very early to get him to the CBS studios. There he was in front of the residence waiting for us with a smile on his face eagerly waiting to help. I thought to myself, Sharon you need to learn a lesson from this man. Look at him, he´s honored and thrilled to help and he´s not even getting paid to do this and you are! His love for the mission that day completely changed my thought process. He is the perfect example of 'you teach what you live.' "
Lt. Col. Scott Rainey concurred: "If I have learned anything from over 25 years of being around troops it is that they are among the most perceptive of souls. It is virtually impossible to 'pull the wool over their eyes.' Insincerity and falseness are immediately recognized for what they are and those who demonstrate these characteristics are quickly marginalized and ignored. What I learned within the first 10 minutes of meeting Gary Sinise at a dusty airbase in Kuwait last July was that these character flaws are completely absent in this patriotic and selfless man."
Spc. Jason M. Hale, who encountered Mr. Sinise at Camp Ramadi, e- mailed: "He was the only celebrity that came to take pictures with us where we worked on base, and you had the feeling that if he could, he would have grabbed a weapon and gone on patrol with us. That's how much he connected with the troops. He's one of those Hollywood guys who doesn't act like he's from Hollywood, and to those who are living in the desert, putting their lives on the line, that's quite refreshing."
To get a sense of the scope of what Mr. Sinise means to soldiers like Spc. Hale, filmmaker and Army 82d Airborne veteran Jonathan Flora followed him and his band to Afghanistan and Iraq in 2008. He recounts one time when he witnessed one of Mr. Sinise´s typical interactions with the troops.
"It was hot, Iraq hot when we stopped at a check point before entering an FOB (Forward Operating Base). Gary began speaking with a soldier through the window and soon we were all standing outside so he could have his picture taken with him and a few of his buddies. Soon there were at least fifty guys around him and he greets each one as he always does. This is an unscheduled stop and we are being urged to move on so as to be on time for his next stop, but Gary, still, meets with each one and gives them their time. Finally, we have to move on as he says good-bye to the last soldier.
"As we are about to get into the vehicle we hear the guys yelling and in the distance is one more soldier. He is dressed in full battle- rattle humping as fast as he can in this unbearable heat to get to Gary before he leaves. He had just been relieved from his point and heard that Gary Sinise had stopped by the check point, and he was determined not to miss him. Gary without hesitation stopped and waited and he greeted this young man as if he was the first man in line, full of enthusiasm and appreciation.
"When we did finally get into the vehicle I mentioned to Gary how I observe how he makes each and every man or woman feel special and appreciated, he paused in thought before answering, as he often does, and then says with a heavy heart, 'It's because we don't know what the next hour holds for them. As tired as I might get sometimes, and I do, it is nothing compared to what they go through day-after-day with the price they are so readily willing to pay.' "
Fox News will be broadcasting Mr. Flora´s one-hour special in prime time on Jan. 10.
Deb Rickert of Operation Support our Troops said it best about Mr. Sinise, the recipient of the Presidential Citizens Medal.
"In an age when the public often lavishes epitaphs of greatness on celebrities merely because they are famous, the military community bestows the simple title of friend on Gary Sinise truly because that is what he is to us."
Andrew Breitbart is the founder of the news Web site breitbart.com and is co-author of "Hollywood Interrupted: Insanity Chic in Babylon - the Case Against Celebrity."
Merci à Fruitbat de Talkcsi
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Mer 17 Déc - 0:26
je m'en vais lire ça avec attention très bientôt Merci ma perl !!!
Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Mer 17 Déc - 0:29
Merciiiiiii ma Perl pour cette interview !!!
Gary est une personne qui s'investit beaucoup pour les autres et je trouve ça admirable !!! C'est vraiment quelqu'un de généreux !!!
perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53925
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 10 Jan - 11:22
Sinise Shows His Appreciation
It's important to give back.
When Gary Sinise (Mac Taylor) is not filming CSI: New York, the actor tries to do his part to support American service members. A special airing on the Fox News network this weekend entitled On the Road in Iraq With Our Troops and Gary Sinise follows the actor during a seven day trip he took to the region this summer. Sinise was accompanied by his friend, filmmaker Jonathan Flora, who came back with 26 hours of footage showing Sinise interacting with the troops, shaking hands and signing autographs.
"I admire these people, and I respect them," Sinise told the Hollywood Reporter. "I did not serve in the military myself, and I want to do what I can to support them." The actor has travelled to the war zone numerous times to visit the troops. "Whether you support the war, the mission is to make sure our troops and service members who don't ask all that much get some sort of appreciation and gratitude," Sinise explained.
One way the actor shows his own appreciation is by giving performances for the troops with the Lt Dan Band. The group is named after Sinise's role as a disabled Army veteran in Forrest Gump. "Even though I am on a top franchise on CSI New York, there's no getting around that Forrest Gump was a movie that was and still is embraced by millions and millions of people," Sinise explained to Fox News. "Within the military community, they like that character so much, that wherever I started to go for the USO and to other military events, people would call me 'Lt. Dan.'"
"Iraq is off the front page now and has been replaced with other things, so unless you are personally attached or involved with someone who has sacrificed, who is serving in the military, then you're probably not too aware," the actor told the Los Angeles Times. "I have great respect for these volunteers who go out and defend this country. Showing some of what I see might help people understand them. Hopefully they'll come away with a new perspective of who the folks are in the military." The special, On the Road in Iraq With Our Troops And Gary Sinise, airs Saturday, January 9 on Fox News at 9:00pm ET/6:00pm PT.
The original articles are from the Hollywood Reporter, the Los Angeles Times and Fox News
Source: CSifiles
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 10 Jan - 13:21
Merci ma perl !!! J'essaierai de faire la traduction quand je serai moins décalquée Punaise j'aimerais bien voir ce reportage en tous cas Voilà un lien qui en parle sur la Fox : http://www.foxnews.com/story/0,2933,478044,00.html En bas, dans la rubrique "related", vous avez un lien vidéo vers la promo.
Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 10 Jan - 13:54
Merci pour cet article intéressant ma Perl !!!!
Merci Idu pour le lien et pour la vid promo !!! Moi aussi j'aimerais bien voir ce reportage ! Les extraits sont superbes !
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Dim 1 Fév - 0:41
Voici un lien vers la transcription d'une interview de Gary. Il s'exprime au sujet de la fermeture de la prison de Guantanamo et la sortie en DVD d'un de ses films, "George Wallace" : http://www.foxnews.com/story/0,2933,481482,00.html
Je suis désolée, je n'ai pas trop le temps de faire une traduction ces temps-ci mais si vous voulez des précisions sur des choses que vous n'auriez pas compris, n'hésitez pas.
Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
By Rachel February 9, 2009 - 4:25 AM He's happy right where he is.
Now in his fifth season as Detective Mac Taylor, leading man Gary Sinise is glad to be a part of CSI: New York. "We're in a groove now and I enjoy working with everybody on the show," the actor told RedEye. "It's a comfortable atmosphere; people get along. People appreciate having the job on a show that's doing so well. Really, it's a pleasure going to work."
"I've played a lot of people with a lot of different quirks and some villains and some people with far less moral integrity," Sinise continued. He admires the "integrity and moral character" that Mac brings to the table. "One of the things I like about this guy is that he's so honest, so straightforward," the actor explained. "He's a good person. He comes from a military background ... He's got a very straight-up, no-nonsense way of doing things and he expects a lot out of the people who work for him. I like that about him."
"I've done other types of things that are probably more challenging from an acting point of view, but I enjoy playing this character and I like the guy," Sinise shared. "I'm going to enjoy it while it's here and when it's gone, I'll move onto something else." Unlike CSI: Crime Scene Investigation's William Petersen (Gil Grissom), Sinise said he isn't ready to say goodbye to the franchise. "You know, I think nine years is a long time to be on a show," the actor explained. "Billy has other things he wants to do; he just joined Steppenwolf Theater."
Sinise co-founded Steppenwolf in Chicago, Illinois in the 1970s. While Petersen has returned to his roots in the Windy City, Sinise said he wouldn't want to move back to Chicago full time. "My life is out here now in Los Angeles but I have deep roots in Chicago," he revealed. So would he do a CSI series set in his hometown? "Well, you never know, you never know," the actor laughed. "If they asked me if I wanted to do a Chicago show, I don't know what I'd say?"
merci pour cette interview, c'est trop cute !! Je suis désolée, je n'aip as le temps de faire la traduction ces jours-ci J'espère pouvoir y revenir plus tard...
WAT Recette bav-à-WAT : 100g d'humour, 150 g de talent, 600 g de fruits et un zeste de folie
Nombre de messages : 999 Age : 35 Date d'inscription : 15/12/2007 Réputation : 0 Points : 19304
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Jeu 12 Fév - 15:23
OOh oui, oh oui!! un show a Chicagoo!! :d Peut-etre avec Billy et puis John et puis Tom et puis Jeff et puis aussi Terry et puis...
Non, bon, d'accord, je m'emporte un peu! Mais bon, moi je serai pas contre!!
En tout cas il a bien raison de vouloir rester chez les CSI encore pour un moment, je veut bien qu'il signe pour encore 4 ans, ca me pose pas de problème!
Mercii Lindsay pour l'interview!
Idu Le prochain zod c'est trop loin ! - Modo
Perso(s) Préféré(s) : Mac Nombre de messages : 6662 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 22899
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Dim 15 Fév - 22:46
OUIIIII vive chicagoooo ma chère WAT tu as raison !
Une autre interview Certaines questions sont déjà vues dans les interviews précédentes mais pas toutes
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay Messer, Danny Messer && Baby Messer Nombre de messages : 2019 Age : 28 Date d'inscription : 16/01/2009 Réputation : 0 Points : 18541
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Ven 6 Mar - 13:51
INTERVIEW
A Studio City, quartier discret de Los Angeles, le héros de la série nous accueille dans les coulisses.
Votre série se déroule à New York, mais elle est tournée à Los Angeles. Ca ne pose pas de problèmes ?
C'est plus pratique de travailler dans d'immenses studios. Nos techniciens savent tout simuler : un poster haut de 20 mètres peut ainsi être monté derrière les fenêtres d'un décor. Autre truc, les plans de coupe : on utilise des images célèbres de Manhattan entre deux scènes et le téléspectateur est plongé dans Central Park, alors que les gros plans sont filmés à Los Angeles. C'est la magie de la télé.
Qu'est-ce qui étonnerait vos fans s'ils découvraient l'envers du décor ?
Beaucoup de choses ! [Rires.] Pour commencer, nous portons des tenues hivernales alors qu'il fait 22°C à Los Angeles. Et on simule la pluie ou les chutes de neige.
Vous venez de fêter le tournage du 100è épisode...
Je n'imaginais pas être capable de jouer le même rôle aussi longtemps. L'équipe s'est déplacée à New York. Quel changement ! J'habite Los Angeles avec ma famille et les studios sont proches de mon domiciles...Mais c'est sympa de tourner au pied de l'Empire State Building, même si ce n'est jamais évident de contrôler le trafic et les passants.
Que se passe-t-il dans cet épisode ?
Un tueur en série assassine toutes les dénommées Mac Taylor. Rumer Willis [fille de Bruce et de Demi Moore, ndlr] apparaît dans l'épisode et elle porte ce nom...
Comment évoluent les personnages dans les épisodes inédits qui arrivent sur TF1 ?
A partir de la saison 4, on découvre davantage leur vie privée et leur passé. Sans vouloir en dévoiler, certains membres de l'équipe auront des surprises. La saison se termine par un coup de théâtre qui sera éclairci dans la saison 5.
La télé a-t-elle pris le pas sur votre carrière cinématographique ?
Totalement. Je me sens bien avec l'équipe des Experts : Manhattan et je préfère me détendre lors de nos rares semaines de vacances. Je suis devenu producteur de la série et je me suis lancé dans l'écriture de scénario, comme celui du troisième épisode de la saison 5. Un évadé est trouvé mort dans les toilettes d'un avion où se trouve Mac Taylor. Il doit découvrir l'assassin à bord avant l'atterrissage.
Et la réalisation ?
Pourquoi pas ? Mais la mise en scène demande un travail intense. Il faut en général une semaine de préparation, une autre de tournage et une troisième de montage. J'aurais du mal à apparaître à l'écran en même temps.
Vous êtes mondialement célèbre grâce à cette série. Vous êtes aussi acteur de cinéma et chanteur de rock. Que préférez-vous faire ?
J'aime alterner. Si je devais choisir j dirais mon groupe ? Lt. Dan Band. Je peux enfin réaliser un rêve : jouer dans de grandes salles.
Les policiers vous apprécient-ils en Mac Taylor ?
Il m'est arrivé une drôle d'histoire. Un conducteur ivre a percuté ma voiture sur une autoroute. Je l'ai pourchassé. L'espace d'une seconde, je me suis pris pour Mac. [Rires] Le chauffard a été intercepté par des flics, qui m'ont tout de suite reconnu. Ils m'ont laissé partir sans me poser de questions et ont conduit l'autre automobiliste au poste. Cela m'a évité des heures de procédure.
Source: hypnoweb
Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Ven 6 Mar - 14:10
Merci pour cette interview très intéressante Popohoff mais quelle est ta source ?
popohoff
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay Messer, Danny Messer && Baby Messer Nombre de messages : 2019 Age : 28 Date d'inscription : 16/01/2009 Réputation : 0 Points : 18541
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Ven 6 Mar - 14:54
De rien Oups... J'ai oubliée la source. Ma source est hypnoweb.
perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53925
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Ven 6 Mar - 16:16
Merciiiiiii M'dame mdr!
Très sympatique cette interview!!!
popohoff
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay Messer, Danny Messer && Baby Messer Nombre de messages : 2019 Age : 28 Date d'inscription : 16/01/2009 Réputation : 0 Points : 18541
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Ven 6 Mar - 17:14
Mdrrrr Moi c'est Mademoiselle De rien pour l'interview
Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27392
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Sam 14 Mar - 16:44
CSI: New York star Gary Sinise (Mac Taylor) produced the documentary Brothers at War to show what is really happening in Iraq.
Sinise became a part of Brothers at War because he wanted to bring attention to the men and women in the United States military. "I have a profound respect for people who serve," the actor told the Chicago Tribune. The film was directed by Jake Rademacher, who said Sinise "really stepped up" to help create the documentary. "He's been working really hard about getting the word out and telling them this is one they've been waiting for," Rademacher shared with the Jacksonville Daily News.
"This movie is not going to be your typical blood-and-guts, negative, depressing thing about Iraq," Sinise explained. "What's great about this film is there's a personal investment, because the filmmaker is making it about his family." Rademacher decided to follow his two younger brothers to Iraq. Captain Isaac Rademacher is an Army officer stationed at Fort Bragg in North Carolina, and Staff Sergeant Joe Rademacher is an instructor at Sniper School in Ft. Benning, Georgia.
The experience changed Rademacher's view of the war. "My perception was what anyone's would be from watching the media, but I was informed by my brother Isaac that I was misinformed," Rademacher said. "I took the extraordinary step with a production team of going to Iraq and finding the truth myself." The truth also led Rademacher back home to see the impact the war has on the families of those who serve in the military. "They were reluctant at first, but once they started to see what I was accomplishing they started opening up," Rademacher revealed. "I think they realized that what military families go through is something that American families need to know. Through one family we get to tell the story of many families and bring cameras into a intimate part of their lives."
Brothers at War opened Friday at select theaters in military towns, and it will open in other theaters in subsequent weeks. The documentary has earned the G.I. Film Festival's best documentary award and the Solstice Film Festival grand jury prize. Members of the nonprofit group Soldiers' Angels will be at each screening to encourage viewers to support the men and women serving in the military. "Fewer people serving in the military means fewer Americans have personal knowledge of the sacrifices and challenges of military life," explained Soldiers' Angels founder Patti Patton-Bader in a press release. "Brothers at War helps bridge that divide. The story of these heroes needs to be told, and our soldiers need to know their service is appreciated and that they are not forgotten."
Sinise said the documentary will give viewers "another perspective" of the war in Iraq. "To me, it makes me feel good about the people we have defending our country and the sacrifices of the military families," he said. "It makes me feel proud, and I'm proud to be a part of this film."
Perso(s) Préféré(s) : Mac Taylor, Don Flack, Stella Bonaserra, Adam Ross Nombre de messages : 131 Age : 59 Date d'inscription : 04/10/2007 Réputation : 0 Points : 18763
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Mar 17 Mar - 21:17
Gary was on The Fallon show last night
And The View today
Doesnt he look amazing for 54....
laurence0311 Gary, un point c'est tout !!!!!
Perso(s) Préféré(s) : MAC Nombre de messages : 1443 Age : 53 Date d'inscription : 21/09/2007 Réputation : 0 Points : 19154
Sujet: Re: Interviews, articles et Actualités Mar 17 Mar - 22:12