| Esprits Criminels | |
|
+37montana35 Lily~ parigleise taylorsullivan Manhattan25 ♥DL4ever♥ bloodykitty Emilie Nana-csi zat Jersey_07 Elfindel lilou Lindsay Nat lolOw Audrey Greisa Justine giovinazzo s0-m0bby estelle *Marie* anthony258 lidou15 Charlie miss. alexandra laurence0311 perlnoir Lina Poune ludi lagentillefan Davidfan°1 Téti ssidle 41 participants |
|
Auteur | Message |
---|
ssidle "Where amazing happens"
Perso(s) Préféré(s) : Gibbs, Ziva, Jane, Griss, Sara ... Nombre de messages : 964 Age : 43 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 18790
| |
| |
Téti Entre NY et Quantico
Perso(s) Préféré(s) : Mac Taylor Nombre de messages : 180 Age : 33 Date d'inscription : 21/09/2007 Réputation : 0 Points : 18866
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 16 Oct - 19:08 | |
| Certainement la meilleure de toutes les séries (en tout cas la mienne...) . Shemar Moore est un super acteur dans CM il est vraiment bien dans son rôle (je trouve...). Merci pour toutes ces infos ^^ | |
|
| |
Davidfan°1 mon petit péché mignon, c'est le citron...
Nombre de messages : 4701 Age : 44 Date d'inscription : 20/10/2007 Réputation : 0 Points : 21713
| Sujet: Re: Esprits Criminels Lun 22 Oct - 13:49 | |
| ah oui, j'aime beaucoup cette série également! merci bien pour les scans!! | |
|
| |
lagentillefan "Mordue de Deeks"
Perso(s) Préféré(s) : Don Flack Jr (miam!) et Adam Ross Nombre de messages : 4161 Age : 42 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 20955
| Sujet: Re: Esprits Criminels Ven 2 Nov - 4:59 | |
| Quelqu'un a quelques spoilers? Comme - Spoiler:
est-ce que Reid se drogue ou pas?Et si c'est le cas,va-t-il dépasser ça?
| |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 13 Nov - 21:53 | |
| - Spoiler:
Je ne sais pas mais il a été drogué quand il s'est fait enlever... je ne pense pas qu'il se droguera après
Moi j'adore cette série très bien concue au niveau des enquêtes, j'adore les personnages qui sont tous attachants ! ( Enfin surtout Spencer Reid ) |
|
| |
Perso(s) Préféré(s) : Don Flack Jr (miam!) et Adam Ross Nombre de messages : 4161 Age : 42 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 20955
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mer 14 Nov - 1:33 | |
| Une autre adoratrice de l'adorable Reid...Viens ici faire un câlin,copiiiiiiiiiine !! | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Esprits Criminels Ven 30 Nov - 18:18 | |
| |
|
| |
ssidle "Where amazing happens"
Perso(s) Préféré(s) : Gibbs, Ziva, Jane, Griss, Sara ... Nombre de messages : 964 Age : 43 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 18790
| |
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Esprits Criminels Ven 30 Nov - 22:48 | |
| Ah ben oui, bon choix Surtout que y'a des moments où ils sont vraiment drôles ces deux là !!!! Sinon comme perso, j'adore trop Garcia ^^. Elle me fait un peu penser à Abby de NCIS. Et puis mon ship : JJ/Reid mais j'aime tout le monde moi |
|
| |
ludi "Officier Smack badge N°8433, meilleur enquêteur de la police de NY pour résoudre les crimes."
Perso(s) Préféré(s) : Mac et Stella. Nombre de messages : 16861 Age : 51 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 32736
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 9 Déc - 11:07 | |
| Sortie de la saison 2 le 06 février 2008. | |
|
| |
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 9 Déc - 13:52 | |
| Yeah!!!!C'est vrai,j'avais oublié de le signaler !!!et ça arrive 4 jours avnt mon anniv'.Trop contente!!! Mais bon,impatiente aussi | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Esprits Criminels Ven 4 Jan - 23:32 | |
| Moi j'adore cette série !!!!!!!!! J'ai d'ailleurs suivi le début de la nouvelle saison (la 3) et franchement chapeau ! vous voulez des spoilers ?
Sinon contacter moi sur mon blog pour voir les épisodes ! |
|
| |
Davidfan°1 mon petit péché mignon, c'est le citron...
Nombre de messages : 4701 Age : 44 Date d'inscription : 20/10/2007 Réputation : 0 Points : 21713
| Sujet: Re: Esprits Criminels Sam 5 Jan - 16:05 | |
| ah c'est cool ça, pour la saison2!! j'ai également commencé la saison 3! ( pas mal du tout!!) | |
|
| |
| Sujet: Re: Esprits Criminels Ven 25 Jan - 2:46 | |
| Mauvaise nouvelle!La sortie du coffret de la saison 2 est repoussée au 5 mars... Merci tf :a_hit: | |
|
| |
Poune Révolution !!!!!!!
Perso(s) Préféré(s) : REVOLUTIONS!!!!!! Nombre de messages : 90 Age : 38 Date d'inscription : 30/09/2007 Réputation : 0 Points : 18773
| Sujet: Re: Esprits Criminels Lun 16 Juin - 23:22 | |
| j'ai découvert cette série il n'y a pas longtemps... et j'ai vraiment accroché à tel point que je me suis enfilée la saison 2 et 3 pendant toutes mes révisions (/faut savoir trouver le truc qui motive/ et qui fait aussi louper les exams en mm temps/ rho toi tout de suite les mots qui fachent). Bref... personnellement j'adore! Et la vache, la fin de la saison 3, il faut s'accrocher!!! | |
|
| |
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 17 Juin - 1:07 | |
| n'est-ce pas?Pinaise,j'avais envie de manger quelque chose!!toujours quand une saison d'une série quelconque se finit comme ça | |
|
| |
Poune Révolution !!!!!!!
Perso(s) Préféré(s) : REVOLUTIONS!!!!!! Nombre de messages : 90 Age : 38 Date d'inscription : 30/09/2007 Réputation : 0 Points : 18773
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 17 Juin - 7:53 | |
| Mais c'est terrible quand ça se finit comme ça... on se pose tout plein de questions.... arf... A ton avis? c'était quoi cette voiture? | |
|
| |
Lina Experte Informatique en BOOM - accessoirement Modo
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay Monroe!!!!! et Danny bien sûr! Nombre de messages : 1495 Age : 37 Date d'inscription : 22/09/2007 Réputation : 0 Points : 19225
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 17 Juin - 11:34 | |
| je viens de voir ce zode!! oh mon dieu!!! ça c'est méchant de finir comme ça!! - Spoiler:
j'espère que c'est pas Prentiss!!!
| |
|
| |
Poune Révolution !!!!!!!
| Sujet: Re: Esprits Criminels Mar 17 Juin - 11:41 | |
| Je viens de regarder à nouveau l'épuisode, pour le plaisir de mes noeil-noeil... - Spoiler:
Je ne pense pas que ce soit quelqu'un de l'équipe. L'arrière de la voiture ne correspond pas quand tu regarde de plus près.
Je viens de visiter un fofo, ou il y a tout plein d'hypothèses... assez marrante! | |
|
| |
| |
| |
perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53928
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 14 Sep - 13:47 | |
| Criminal Minds - Spinoff? With CSI spun out to within an inch of its life, what's CBS to do? Find another established hit to exploit, natch! Yes, Criminal Minds, I'm talking about you. Executive producer Ed Bernero confirms to me exclusively that "substantive" discussions are currently taking place between CBS and producer ABC Studios to expand the Minds franchise with an offshoot. "It's safe to say there will be something soon," he reveals. "We had talked about it from the beginning, but something always got in the way of it happening… like Mandy [Patinkin] leaving and the strike. But it's definitely gaining momentum now." A consensus on what an alternate Minds would look like has not yet been reached, but Bernero says they're "looking at all of the things the FBI does and how we can work that into the Criminal Minds world." The idea would likely be introduced during a special episode of Minds to air later this coming season. The big question, of course, is whether one of the show's current cast will be poached to headline the new series. "I don't think so," Bernero says. "We're very happy with the team we have. On the other hand, it's possible characters could be on both shows… All options are open." Well, except for the one labeled "Mandy Patinkin." That one I'm pretty sure is closed. OK, Criminal Minds fans (I've seen the ratings, I know you're out there), what's your take on this potential version 2.0? Yay? Nay? Could care less? Sound off below! Oh, and in other news, I'm getting ready to launch a revolutionary new weekly column that features questions from my readers (that's you!) about spoilers, scoop and other assorted nonsense, so now all I need are those questions. Send them to ausielloscoop@ew.com -- and tell your friends! Source: EW | |
|
| |
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53928
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 14 Sep - 14:17 | |
| Spoilers Saison 4
Source: SpoilerTv
- Spoiler:
Criminal Minds - 4.05 - Ep Title Posted by Maria at 12:41 PM (Comments: 0) Labels: Criminal Minds Ep 4.05 of Criminal Minds will be called "The Instincts".
************** Criminal Minds, Psych and Criminal Intent Casting News
Labels: Criminal Minds, Law and Order CI, Psych • Jason Alexander has booked a killer (ha!) guest stint on CBS’ Criminal Minds. “It’s a really crazy role,” says executive producer Ed Bernero. “He's going to come in and turn himself in, but we have no idea who his victims are. So we have to reverse profile.” The episode’s slated to kick off November sweeps.
• James Streisand Brolin is headed to Law & Order: SVU, where he’ll play an ex-military man with a connection to Chris Meloni’s Stabler in the show’s season premiere. The episode will also feature Chris Elliott as a stalkerish-looking dude who’s accused of being — OMFG! — a stalker.
• Justine Bateman, who’s turning into quite the serial guest star of late (see also Men in Trees, Desperate Housewives, etc), is adding an episode of Psych to her ever-expanding resume. She’ll play Victoria, the long-discussed-but-never-seen estranged wife of Det. Lassiter (Timothy Omundson). Psych kicks off its third season on July 18. But you already knew that.
• Prison Break is adding a new branch to Jodi Lyn O’Keefe’s family tree this season. Producers are looking for an actress to play Gretchen’s sister, a run-of-the-mill suburban mom who’s less than thrilled to get a visit from her sis. And I’d be heading into serious spoiler territory if I told you why that is. So I won’t.
See, aren’t you glad you stopped what you were doing? Thought so. Now, tell me: Which of these casting scoopbits are you most (and least) excited about? The comments section is open and ready to accept your votes!
Source: EW
Criminal Minds - 4.06 - Ep Title Posted by Maria at 11:02 AM (Comments: 0) Labels: Criminal Minds Ep 4.06 of Criminal Minds will be called "Catching Out".
Criminal Minds - Ep. 4.07 Title Posted by Maria at 5:32 AM (Comments: 0) Labels: Criminal Minds Episode 4.07 of Criminal Minds will be called "Spencer for Hire"
Episode 4.03 The team works with a Department of Justice raid team to take down a cult leader in Colorado with a 15-year-old wife. Source: SpoilerFix.com
Episode 4.06 – Catching Out The team tries to find who is killing families in different towns. The investigation leads them to trains stations and Immigrations and Customs Enforcement. Source: SpoilerFix.com
Episode 4.09 – 52 Pick-Up The killer of the week seduces women in bars, guts them and makes them clean up as they bleed out.
Criminal Minds - Ep. 4.10 Title Posted by Maria at 9:49 AM (Comments: 0) Labels: Criminal Minds Ep 4.10 of Criminal Minds will be called "Brothers in Arms".
Criminal Minds - Latest from Kristin
Gwen in Tacoma, Wash.: Kristin, would love some more Criminal Minds info! We'll be flashing back to Morgan's (Shemar Moore) childhood and his experience of seeing his father killed before his eyes.
Source: E!Online
| |
|
| |
| |
| |
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 14 Sep - 14:29 | |
| | |
|
| |
Lina Experte Informatique en BOOM - accessoirement Modo
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay Monroe!!!!! et Danny bien sûr! Nombre de messages : 1495 Age : 37 Date d'inscription : 22/09/2007 Réputation : 0 Points : 19225
| Sujet: Re: Esprits Criminels Dim 14 Sep - 23:40 | |
| tu nous gâte vraiment avec tout ça ma Perl!!! merciiii!! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Esprits Criminels | |
| |
|
| |
| Esprits Criminels | |
|