|
| NCIS : Los Angeles | |
|
+14Mac Taylor Lina ♥DL4ever♥ perlnoir MacCSI Megara lilou zat melindashepard Jersey_07 Dragoun Lindsay Greisa Justine 18 participants | |
Auteur | Message |
---|
lagentillefan "Mordue de Deeks"
Perso(s) Préféré(s) : Don Flack Jr (miam!) et Adam Ross Nombre de messages : 4161 Age : 42 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 20991
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mer 29 Sep - 3:43 | |
| Quoi?!En tant que special guest star?!!P*****,ça craint!!C'est bien beau l'action mais la touche d'humanité compte aussi!!Pfffffffff,j'suis hyper déçue | |
| | | Justine "You're so brave in so many ways." ~ Stella to Lindsay [7x 01]
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay ~ Danny ~ Don. Nombre de messages : 9122 Age : 28 Date d'inscription : 05/01/2009 Réputation : 0 Points : 26042
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mer 29 Sep - 7:40 | |
| Et dans le deuxième épisode, aucune trace de lui (je me suis endormie au 3/4 donc il peut arriver en fin d'épisode mais j'ai un doute...). Pour cet épisode-là, je n'ai pas fait attention aux crédits.
Au fait, c'est totalement ridicule d'avoir eu 2h de show qui se suivent pour en faire deux épisodes indépendants !!! N'importe quoi !!! | |
| | | Lily~
Perso(s) Préféré(s) : Skye, May, Klaus, Elijah Nombre de messages : 1594 Age : 31 Date d'inscription : 25/09/2010 Réputation : 0 Points : 17207
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mer 29 Sep - 13:40 | |
| J'ai regarder hier les épisodes et je me suis fait la même réflexion ! Là je ne comprends pas pour un double season premiere pour deux enquêtes différentes ! Sinon : - Spoiler:
c'est Cool de retrouver Deeks ^^ J'en étais sûr qu'il allait s'en sortir étant donné pendant l'été ils avait dit qu'il intégrait le cast en recurrent
et j'ai regarder pour Nate dans les press release est c'est très bizarre ( peut être qu'il y a une faute pour Ziva ça avait mis longtemps a changé de statue là le changement est radical donc ...) - Spoiler:
Kenzy et Nate on le même statue ( a partir du 2x02) "Operational Psychologist" et l'acteur pour le 2x03 est seulement "guest star"
| |
| | | Lily~
Perso(s) Préféré(s) : Skye, May, Klaus, Elijah Nombre de messages : 1594 Age : 31 Date d'inscription : 25/09/2010 Réputation : 0 Points : 17207
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Ven 1 Oct - 16:49 | |
| Pour Nate si vous voulez savoir allez sur l'article original et voici la traduction ( le spoiler se trouve toute a la fin de la page) - Spoiler:
J espère qu'une chose qu'il revient vite mais je pense pas que c'est le cas si Peter n'est plus dans le casting régulier c'est pour une raison. Ils vont pas le laissé en casting régulier si son personnage fera peu d'apparition. Ils vont pas le payer toute la saison pour que quelques épisodes ...
| |
| | | lagentillefan "Mordue de Deeks"
Perso(s) Préféré(s) : Don Flack Jr (miam!) et Adam Ross Nombre de messages : 4161 Age : 42 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 20991
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Sam 2 Oct - 4:01 | |
| grumbl | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Dim 15 Mai - 21:23 | |
| Je suis à l'épisode 22 ! ( j'attends que l'épisode 24 soit diffusé avant de voir le 23)
La saison est Juste génial ! Okay Peter on le voit trèèèèès Peu et il y a un nouveau personnage, je me suis attaché a elle, et surtout je ship sur Densi ahaha
la saison 2 a trouvé la direction à prendre ... Je ne sais plus où M6 à arrêté la série mais faut la voir ^^
et j'ai vu un spoiler de l'épisode 23 et je râle xD | |
| | | zat It is the quality of ones convictions that determines success" Remus Lupin
Séries suivies : DW, NCIS LA, H 5-0, Arrow, Elementary, POI, Castle, TM, Downton Abbey, TBBT, HIMYM, Beauty and the beast, OUAT, Sherlock, WC, New Girl, Chicago Fire, Revolution Perso(s) Préféré(s) : Mac, Mahone, Jane, O'Neill, Cal, Sherlock, Ten, Eleven, Rush, Castle, Tesla, Varro, McKay, Clark, Sheldon, Merlin, Reese, Miles, Casey, Severide Nombre de messages : 39426 Age : 37 Date d'inscription : 02/01/2010 Réputation : 0 Points : 56099
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Lun 16 Mai - 11:04 | |
| J'aime beaucoup Deeks également. Il a amené la dynamique supplémentaire qu'il fallait à la série.
Sinon, M6 s'est arrêtée au 2x14 en plein supsens je trouve. | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Sam 21 Mai - 20:59 | |
| Vivement la saison 3 - Spoiler:
- Season final sur Hetty, mais en partie sur son passé et le passé de Callen. Démission de la team - Hetty a donné le nom de sa remplaçante je pense qu'elle est de sa famille au vu comment elle réagit :/ ...
et spoiler saison 3 - Spoiler:
‘NCIS: LA’ Finale: What Will Callen Learn About His Identity? by Julie Zied May 17th, 2011 | 12:54 PM | Comments 0
What does Hetty’s resignation have to do with Callen’s history? A whole lot, as we’re about to learn in tonight’s “NCIS: LA” season finale (9/8c). Executive producer Shane Brennan explained how Hetty’s sudden disappearance is tied to information she possesses about Callen’s identity, and discussed how next season will delve deeper into each character’s backstory.
Take us inside your approach to the finale, and what you wanted to accomplish. The finale turns the focus back on Callen and the many unanswered questions he has about his identity. Hetty is central to the finale and, as fans have come to realize, knows more about Callen than she’s prepared to admit.
Did anything disappoint you about this season? Anything you wish you could have done, but didn’t have the time, forethought or resources? There were a couple of stories that I intended to tell this season that will now have to wait until season three. That’s not a bad thing. It means that as we’ve explored the characters this season – in particular Deeks and Sam – we’ve found there are more stories to tell, more to reveal about them.
What should fans look forward to next season? And if you haven’t gotten that far yet…what would your dream season be? We’re well into preparing for next season – and it’s already shaping up to be the best season to date! It’s all about building the mythology of the series. We’re at a point now where we know a little about all of our regular characters’ back stories…but we want to know more. Season three will build on that, digging deeper into who they are and what makes them tick. The series arc is an exploration of identity, focusing on Callen discovering the truth about who he is… But as we journey with him, we also get to learn more about Sam, Kensi, Deeks, Hetty, Eric and Nell. And as for the dream season? That’ll be the last season of the series, when we take all of these character and story strands and draw them together…
What were the high points of the season? So many high points this season. Kensi and Deeks’ blossoming relationship; the powerful conclusion of the Sam-Mo storyline; Callen finding more pieces of his ‘Who am I?’ jigsaw; and absolutely everything that involved Hetty!
Do you have a favorite episode, line, or scene from this season? If so – what? I’d have to say the opening sequence of the first episode of the season. A breathtaking, compelling chase that in many respects epitomizes what this series is about – Callen trying to find out who he really is…
Source : http://xfinitytv.comcast.net/blogs/2011/ncis-la/ncis-la-finale-what-will-callen-learn-about-his-identity/
Dernière édition par Lily~ le Sam 16 Juil - 11:23, édité 1 fois | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mer 29 Juin - 21:48 | |
| La saison 3 sera diffusé a partir du 20 septembre :) | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Sam 16 Juil - 11:03 | |
| Voici des photos Behind the scene http://www.ladies-of-ncis.com/gallery/thumbnails.php?album=925 Voici le titre du premier épisode saison 3 - Spoiler:
Lange, H La série sera au comic con :) - Citation :
- THIS JUST IN…
“NCIS: LOS ANGELES” TECHS OUT AT COMIC-CON
Series Stars Chris O’Donnell, LL COOL J and Exec Producer & Creator
Shane Brennan To Headline Panel Discussion on Friday, July 22
July 7, 2011 — Hollywood, CA – NCIS: LOS ANGELES stars Chris O’Donnell and LL COOL J will make a special appearance at Comic-Con 2011 in a panel discussion with series creator and executive producer Shane Brennan. Other cast members that may participate in the panel include Eric Christian Olsen, Daniela Ruah, Renee Felice Smith, and Barrett Foa. The “Teching Out With NCIS: LA” panel will give fans a behind the scenes look at how the series uses some of the coolest and advanced technology available today, as well as how the cast utilize technology and social media in their own personal lives to connect with their fans. Find out what’s real, what’s not and what’s in store for season 3!
The panel is scheduled for Friday, July 22nd at 7PM in Room 6BCF. Everyone attending the panel will receive a limited collector’s edition NCIS: LOS ANGELES shirt with “Hettyisms,” including: “I sense impending mayhem,” “Oh, bugger!” or “Undercover work is a matter of confidence.”
Additionally, the NCIS: LOS ANGELES cast will sign autographs on Saturday, July 23 at 11:30AM-12:30PM at the CBS booth on the convention floor. (BOOTH #4129)
NCIS: LOS ANGELES, which premieres its third season on Tuesday, September 20 (9:00-10:00PM ET/PT) on the CBS Television Network, is a drama about the high stakes world of the Office of Special Projects (OSP), a division of NCIS that is charged with apprehending dangerous and elusive criminals that pose a threat to the nation’s security. By assuming false identities and utilizing the most advanced technology, this team of highly trained agents goes deep undercover, putting their lives on the line in the field to bring down their targets.
For the latest updates on all things “NCIS: LOS ANGELES,” and behind-the-scenes coverage of Comic-Con 2011, follow us on twitter @NCISLA_CBS and @CBSTVStudios, and follow the cast @LLCoolJ @ChrisOdonnell @BarrettFoa @Ericcolsen @DanielaRuah @ReneefSmith. source : http://cbstelevisionstudiosinsider.tumblr.com/post/7357933370 | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Ven 19 Aoû - 1:42 | |
| Pearl en a parler dans le Sujet hawaii five 0 mais je vais en parler aussi ici Logiquement il y aura un cross over entre ncis LA et hawaii five 0 avec le personnage de kensi. Voici les photos promos 3 x 01 Lange H de l'épisode toujours pas release press mais ça va arrivé comme pour les autres séries de cbs c'est publié en ce moment ... http://www.spoilertv.com/2011/08/ncis-los-angeles-episode-301.html | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Dim 21 Aoû - 21:53 | |
| Question qui as vu la saison 2 entière ? ou Attends la diffusion de M6 ? Quelques spoilers saison 3 : il y a un truc j'en étais sûr mais comment supporté ce personnage aaaaaaaah - Spoiler:
Dans le premier épisode de la saison 3 intitulé "Lange, H" dont le sénariste est Shane Brennan, l'acteur Craig Young jouera son rôle de Dracul Comescu. -L'épisode sera en "temps réel" à la 24h Chrono. Quelqu'un sera abattu.
- Il nous en apprendra plus sur le passé de Callen que tout ce que l'on a pu découvrir en deux saisons.
- On découvrira la mère de Callen, d'après une scène tournée mystérieusement avec Finn O'Donnell en fin de saison 2.
- Hetty va nous livrer des souvenirs très drôles, dont ceux de Monte-Carlo! Sa réapparition prendra quelque temps...
- Bridget Regan apparaitra dans un des premiers épisodes, dans un rôle dont le seul nom sera un Spoiler...
-L'épisode 2 s'intitule Cyber Threat, par Scott Gemmill et Dennis Smith.
- Claire Forlani (Lauren Hunter) sera toujours aux commandes en tant que directrice des opérations. Il semble qu'elle le sera pour quelques épisodes au-moins, puisque les duos seront chamboulés...
- Sam et Deeks feront équipe, et Deeks essayera de se faire une place à coups de coude...
-Le 3ème épisode, le writer est Dave Kalstein. Il s'intitule "Backstopped" et sera dirigé par Terrence O'Hara.
On y verra une explosion dans Hollywood qui lors du tournage a déclenché l'alarme (réelle) du centre de Scientologie proche...
Un SEAL et un membre du MARCOR (des vrais Marines) sont sur le plateau de tournage, ce qui donne une indication du "personnel concerné"...
On connait trois des guests: Andrew Elvis Miller, Brandon Molale et Ethan Wilde (Hank Redman).
Callen étrennera une nouvelle (mystérieuse) voiture flambant neuve.
- Au cours de la saison, on va découvrir pourquoi Kensi a intégré le NCIS - des révélations bouleversantes sur son passé sont prévues.
source : et avec d'autre spoilers http://ncis-los-angeles.hypnoweb.net/guide-episodes/saison-3/spoilers-saison-3.152.1066/ | |
| | | zat It is the quality of ones convictions that determines success" Remus Lupin
Séries suivies : DW, NCIS LA, H 5-0, Arrow, Elementary, POI, Castle, TM, Downton Abbey, TBBT, HIMYM, Beauty and the beast, OUAT, Sherlock, WC, New Girl, Chicago Fire, Revolution Perso(s) Préféré(s) : Mac, Mahone, Jane, O'Neill, Cal, Sherlock, Ten, Eleven, Rush, Castle, Tesla, Varro, McKay, Clark, Sheldon, Merlin, Reese, Miles, Casey, Severide Nombre de messages : 39426 Age : 37 Date d'inscription : 02/01/2010 Réputation : 0 Points : 56099
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Lun 22 Aoû - 10:23 | |
| J'attends la fin de la diffusion sur M6 mais, je ne sais pas si je vais le faire longtemps encore.... | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Lun 29 Aoû - 23:21 | |
| Mega Spoilers sur le premier episode de la saison 3
- Spoiler:
There’s trouble afoot on NCIS: LA.
As previously teased, a beloved member of the team is going to take a bullet in the show’s Sept. 20 premiere. But who? The explosive new promo, which EW has scored exclusively, has your answer…[Major spoiler ahead!!]
IT’S HETTY!
As you pick your jaw up off the floor, allow executive producer Shane Brennan to explain the decision, and how it ties together Hetty (Linda Hunt) and Callen (Chris O’Donnell): “Linda is always up for anything, and it seemed right. It seemed like the right way for us to get into revealing a big piece of Callen’s backstory and, in the process, her backstory. We find out as much about Callen as we do about Hetty in this first episode. It was really, I guess, a way of us exploring the hidden relationship between Callen and Hetty.”
And while Brennan says the premiere — which will pick up seconds after the finale and be told in real-time — will reveal “quite a lot,” a new string of questions will most certainly arise from the information we learn. “When you [watch] at something like this, you get answers, but then you’re like, ‘Ok, but why did that happen. Or when did that happen?’ There are always questions that spring from the answers.”
So can fans expect a massive cliffhanger ending in the premiere? Brennan wouldn’t say. But he teased, “It isn’t quite what you think; that’s what I’ll say. I’m a great believer in playing with the audience’s expectations. And I guess that’s one of the reasons NCIS: LA is successful. We keep them a little unsettled.”
Watch the exclusive promo below! ( video + source : http://insidetv.ew.com/2011/08/29/ncis-la-major-character-shot-exclusive-video/) | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 8 Sep - 20:49 | |
| - Citation :
- Daniela Ruah’s recently-announced crossover to Hawaii Five-0 did not take much convincing.
NCIS: Los Angeles creator Shane Brennan says it was an easy decision for the actress, and for himself, to loan special agent Kensi Blye to a case that finds her working closely with the team on Five-0.
“The opportunity popped up and we said, ‘That’s great; let’s do it.’ Those things happen without a lot of planning,” he said, adding that Ruah had never been to Hawaii and therefore jumped at the chance
“It’s something that pops up in the writing … It has to be organic or else it just feels bolted on. It has to be a natural extension of the story that’s going on. For Hawaii Five-0, that’s exactly what it is.”
Brennan didn’t offer too many details, but said “It’s an appearance on that show that’s important and has impact,” and that NCIS: LA fans will want to tune in because there will be references to it in the future.
No plans exist for another NCIS crossover, meanwhile, but “there are always possibilities.” Source: http://www.tvfanatic.com/2011/09/ncis-la-producer-on-hawaii-five-0-crossover-an-important-story/#ixzz1XMq3wOKI | |
| | | Justine "You're so brave in so many ways." ~ Stella to Lindsay [7x 01]
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay ~ Danny ~ Don. Nombre de messages : 9122 Age : 28 Date d'inscription : 05/01/2009 Réputation : 0 Points : 26042
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 8 Sep - 21:19 | |
| - Lily~ a écrit:
- Question qui as vu la saison 2 entière ? ou Attends la diffusion de M6 ?
Je me suis arrêtée au double épisode d'ouverture (très décevant d'ailleurs!) de la deuxième saison, donc je ne suis pas très à jour. Je reprendrai peut-être un jour, c'est vrai que c'était très divertissant... Et je pensais que le crossover entre NCIS:LA et Hawai se ferait dans les 2 séries, et au final, c'est dommage de n'avoir qu'un personnage en guest dans l'autre... Tiens, ça me rappelle une autre série... | |
| | | parigleise
Perso(s) Préféré(s) : Mac Jo Don Danny Nombre de messages : 2440 Age : 42 Date d'inscription : 02/01/2011 Réputation : 0 Points : 17722
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 8 Sep - 21:38 | |
| | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 8 Sep - 21:50 | |
| Ouai Csi Ny et cold Case ... Entre la S2 et S8 j'étais vraiment pressé de regarder ncis LA o.O ( dès novembre xD) que ncis je trainais les pieds ... le season première c'était décevant ( mais mieux que la saison 1 où c'est le pire de la série c'est possible que le pilot soit le pire de la série o.O) pourquoi faire un season premiere de deux heures alors que les deux épisodes ne sont pas relier entre eux ? En plus Nate qui part ?! j'ai pensé okay je vais arrêté la série o.O mais quand la nouvelle est arrivé en plus il y a deeeks c'est juste Wow ^^ je vais peut être me remettre à la série mère avec le spoilers on a eu il y a pas longtemps s'il se concrétise pour un ship | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Lun 19 Sep - 22:10 | |
| | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mar 18 Oct - 17:33 | |
| C'est officiel !!! :) La saison 2 reprend sur M6 le 5 novembre enfin ! ( avec un épisode inédit et 3 épisode rediffusion que sera le début de la saison 1) | |
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Mar 18 Oct - 17:40 | |
| | |
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Dim 6 Nov - 20:04 | |
| J'ai repris la série hier avec M6 et j'adore toujours autant. je trouve la saison 2 encore meilleure que la 1. j'ai déjà hâte d'être à samedi prochain pour le prochain épisode | |
| | | Lily~
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 12 Jan - 17:57 | |
| - Citation :
- Keck's Exclusives: Major NCIS: Los Angeles/Hawaii Five-0 Crossover Planned for May Sweeps
William Keck Jan 11, 2012 08:00 PM ET by William Keck
Alex O'Loughlin, LL Cool J, Chris O'Donnell
Chris O'Donnell and LL Cool J are about to get NCIS L-lei'd. The stars of NCIS: Los Angeles will say 'aloha' to the sexy actors of fellow CBS series Hawaii Five-0 as part of an exciting May sweeps two-night crossover event. The ambitious case involves the outbreak of a deadly virus that is quite possibly being used as a murder weapon. Yikes!
The sweeps stunt will begin on a Monday episode of Hawaii Five-0, with special appearances by O'Donnell's Callen and LL Cool J's Sam Hanna, and then picks up the following Tuesday evening on NCIS: LA, with Alex O'Loughlin's Steve McGarrett and Scott Caan's Danny Williams paying a visit to the west coast.
This is not the first time a NCIS: LA character has crossed over into the Five-0 world. Back in October, Daniela Ruah's character, Kensi Blye, helped McGarrett and Joe (Terry O'Quinn) crack a case with her lip reading services.
"It was great fun earlier this season to see Danni soaking up the sun on Hawaii Five-0, so when CBS asked if we were interested in doing a double episode crossover, we jumped at the idea," says Shane Brennan, the mastermind behind both NCIS series. "What we've come up with is an enormously entertaining, high octane story that showcases the very best of both shows. It's going to be a fun ride."
Adds Five-0 showrunner Peter Lenkov, "Besides the obvious excitement of teaming up with an incredible show, expanding Hawaii Five-0's universe [and] teaming with NCIS: LA on a case with huge stakes, we're interested in exploring the relationship between McGarrett and Hanna, both SEALs with a little history."
Excited to see Callen hang 10 with Danno? How about hearing McGarrett bark, "Book 'em, Hanna"? Sound off in comments section. source : http://www.tvguide.com/News/NCISLA-Hawaii-Five0-Crossover-1041500.aspx | |
| | | berillions
Perso(s) Préféré(s) : Adam, Shane Casey Nombre de messages : 182 Age : 36 Date d'inscription : 09/09/2010 Réputation : 0 Points : 15776
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 12 Jan - 19:02 | |
| Je suis actuellement la saison 3 aux US, je me demande quand est-ce que notre petit couple "Deeks-Kensi" va s'officialiser... Si les scénaristes traînent cela en longueur comme Tony/Ziva dans la série mère, ca craint. | |
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles Jeu 12 Jan - 19:34 | |
| J'en suis à la saison 2 et je me demande la même chose que Beri. Sinon, ce crossover me plaît beaucoup plus que le premier, même si je ne l'ai pas encore, parce que je sens que le trio Callen/Sam/Steve va détonner | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: NCIS : Los Angeles | |
| |
| | | | NCIS : Los Angeles | |
|