Experts en Séries
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Site internet dédié aux séries !
 
AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

 

 Spoilers Saison 4 The Walking Dead

Aller en bas 
4 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 14 Oct - 10:19

Citation :


'Walking Dead' Casts Two Pivotal Comic Book Characters

3:30 PM PDT 10/12/2013 by Lesley Goldberg

'Walking Dead' Casts Key Comic Character


'Walking Dead's' Scott Gimple on His Fears as Showrunner, 'Remix' Approach to Season 4

Retired at 35 alum Josh McDermitt has joined the zombie drama in the series regular role of Dr. Eugene Porter, The Hollywood Reporter has learned. He'll be joined by Southland alum Michael Cudlitz as his traveling companion (and series regular role) Abraham, producers announced Saturday at New York Comic-Con, where the actor was a surprise addition, appearing in character from the audience.

PHOTOS: 'The Walking Dead's' Most Shocking Deaths

[Warning: Spoilers from the comics series follow.]

In the Image/Skybound comics, Eugene is a former high school science teacher who first appears in the 53rd issue of the series. He travels with sports coach and Army Sgt. Abraham Ford (Cudlitz) and Rosita (new recurring player Christian Serratos).
The trio eventually crosses paths with Rick as they make their way to Washington. However, unbeknown to Rick as well as eventual couple Abraham and Rosita, Eugene is lying when he claims to know what caused the zombie outbreak and instead is using the physically superior former sports coach to protect him.
The character remains alive in the comics and proves to be a key part of Rick's group, using his science know-how to manufacture ammunition.
"We're going to tell a version of the Eugene, Abraham and Rosita comic stories, that's what we do," showrunner Scott Gimple tells THR, noting that like the series has done before, there will be similarities and differences to how AMC handles the characters. "I love those characters from the book; they are very different flavors of comic book characters than we've seen on the show."

PHOTOS: Inside 'The Walking Dead's' Spooky Season 4 Premiere

Eugene for his part, disguises the fact that he's a smart guy by altering his appearance in order to further protect himself. "Josh looks breathtaking in a mullet; he was born to wear one," Gimple said with a laugh. "I can proudly announce we will see a mullet!"
The arrival of the characters also opens the door for the series to explore different locations than the prison. "We're going to get to those characters in a bit, but before that, we're going to be exploring a lot of different locations," Gimple says. "We're at the prison the first two episodes. We start looking at other places in episode three on but that isn't even tied with them yet.

Abraham, meanwhile, is a married father of two who following the outbreak returned from a hunt for supplies to find his wife and young daughter had both been raped and his young son force to watch. He ultimately kills the culprits and loses his family, who flee him in fear and are latter found, turned. He eventually becomes Rick's right-hand man after his group loses a key member in battle.

Repped by Innovative and Trademark Talent, McDermitt's credits also include Work It, Last Comic Standing (where he was a semifinalist during season four) as well as ABC pilot Kings of Van Nuys. He was a regular on TV Land's recently canceled Retired at 35.

Cudlitz is repped by APA, Gold Coast and Stone Meyer. His credits include TNT's recently canceled Southland as well as Band of Brothers.
The Walking Dead returns for its fourth season Sunday at 9 p.m. on AMC. What do you think of the castings? Check out Cudlitz in action as Abraham from season four, below.



http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/walking-dead-casts-pivotal-comic-648071



Traduction Google a écrit:



'Walking Dead' Casts Deux Pivotal personnages de bande dessinée
15:30 PDT 10/12/2013 par Lesley Goldberg

«Walking Dead de Scott Gimple sur ses craintes que showrunner, approche 'Remix' à Saison 4

Retraité à 35 alun Josh McDermitt a rejoint le drame de zombies dans le rôle régulier de série du Dr Eugene Porter, The Hollywood Reporter a appris. Il sera rejoint par Southland alun Michael Cudlitz que son compagnon de voyage (et le rôle régulier de série) Abraham, les producteurs ont annoncé samedi à New York Comic-Con, où l'acteur a été un ajout de surprise, apparaissant en caractère de l'auditoire.

PHOTOS: Décès les plus choquants »The Walking Dead'S

[Avertissement:. Spoilers de la série comics suivent]

Dans l'image / Skybound bandes dessinées, Eugene est un ancien professeur de science du secondaire qui apparaît en premier dans la 53ème édition de la série. Il voyage avec coach sportif et l'Armée Sgt. Abraham Ford (Cudlitz) et Rosita (nouveau récurrent joueur Christian Serratos ).

Le trio finit croise Rick comme ils font leur chemin à Washington. Toutefois, à l'insu de Rick ainsi que quelques éventuel Abraham et Rosita, Eugene ment quand il prétend savoir ce qui a causé l'épidémie de zombies et utilise à la place l'ancien coach sportif physiquement supérieurs pour le protéger.

Le personnage reste vivant dans la bande dessinée et se révèle être un élément clé du groupe de Rick, en utilisant sa science du savoir-faire pour fabriquer des munitions.
"Nous allons raconter une version du Eugene, Abraham et Rosita dessinées histoires, c'est ce que nous faisons», showrunner Scott Gimple dit THR , notant que comme la série a fait avant, il y aura des similitudes et des différences à la façon dont AMC gère les personnages. «J'aime les personnages du livre, ils sont très différentes saveurs de personnages de bandes dessinées que nous avons vu sur le spectacle."

PHOTOS: Inside 'The Walking Dead Season fantasmagorique de 4 Premiere

Eugene pour sa part, dissimule le fait qu'il est un gars intelligent en modifiant son apparence afin de se protéger davantage. «Josh est à couper le souffle dans un mulet, il est né en porter un", a déclaré Gimple avec un éclat de rire. «Je peux fièrement annoncer que nous allons voir un mulet!"
L'arrivée des personnages ouvre également la porte à la série d'explorer différents endroits de la prison. "Nous allons arriver à ces personnages un peu, mais avant cela, nous allons explorer un grand nombre de différents endroits», explique Gimple. «Nous sommes à la prison les deux premiers épisodes. Nous commençons consultant d'autres endroits dans l'épisode trois sur mais ce n'est pas encore attaché avec eux encore.

Abraham, quant à lui, est marié et père de deux enfants, après le déclenchement de rentrer d'une chasse aux fournitures pour retrouver sa femme et sa jeune fille avait aussi été violée et sa force jeune fils à regarder. Il tue finalement les coupables et perd sa famille, qui lui fuir dans la peur et sont-ci a considéré tourné. Il finit par devenir le bras droit de Rick après que son groupe perd un membre clé dans la bataille.

Repped par le talent novateur et des marques, les crédits de McDermitt également Work It, Last Comic Standing (où il fut demi-finaliste lors de la quatrième saison) ainsi que ABC pilotes Rois de Van Nuys. C'était un régulier sur TV Land, récemment annulé Retired at 35.

Cudlitz est repped par APA, Gold Coast et Pierre Meyer. Ses crédits incluent récemment annulé de TNT Southland ainsi que Band of Brothers .

The Walking Dead revient pour sa quatrième saison dimanche à 21 heures sur AMC. Que pensez-vous des castings? Découvrez Cudlitz dans l'action comme Abraham à partir de la saison quatre, ci-dessous.


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 16 Oct - 0:34

Spoilertv traduction Google a écrit:


The Walking Dead - Vincent Martella entrevue téléphonique Transcription

Posté par Ben L. le Mardi, 15 Octobre, 2013 2 Commentaires
The Walking Dead

J'ai eu la merveilleuse opportunité d'interviewer Vincent Martella.

Ce fut ma première interview, non seulement pour interviewer une célébrité, mais aussi les rencontrer si elle était au téléphone ou en face-à-face. Habituellement, mon téléphone enregistrera très bien, mais j'ai été surpris cette fois que la réception de l'enregistrement était très pauvre.

La prochaine fois pour des entrevues à venir, je vais prendre des notes et utiliser un meilleur enregistreur vocal pour enregistrer une interview. Je m'excuse à ce sujet.

Les réponses ne sont pas paroles exact mot de Vincent pour mot, mais ses paroles sont très similaires à ce que j'ai écrit parce que j'ai pu entendre quelques-uns des enregistrements.

De plus, j'ai un super souvenir en souvenir de ce que les gens me disent.
Cette interview était de 14 Octobre, 2013 à 16:01 HNE et s'est terminée vers 16h14 HNE .

Ben : Quelles célébrités vous inspirer pour commencer à agir?

Vincent : Jim Carrey. Le film, Ace Ventura m'a inspiré pour commencer à agir et j'ai récemment pris "Pet Detective" à la télévision.

Ben : Je suis triste que l'une de mes émissions préférées grandissent, Everybody Hates Chris a été annulé. Sur ce spectacle, comment avez-vous et votre personnage, Greg similaire?

Vincent : Greg et moi sont semblables parce que son personnage aime la culture pop et dans la vraie vie, je suis là-dedans.

Ben : Après le spectacle terminé, gardez-vous en contact avec l'un de vos co-stars?

Vincent : Je suis toujours en contact avec Tyler James Williams. Il est un très grand acteur.

Ben : Que vous a donné envie de passer une audition pour Phineas et Ferb?

Vincent : J'aime regarder Disney montre alors j'ai décidé d'auditionner pour ce que Disney a été l'écriture de scripts pour de nouveaux spectacles. Les administrateurs ont été tellement impressionnés par ma voix qu'il a causé à me tenir sur le spectacle pendant près de 8 ans.

Ben : Quelles sont les ressemblances entre vous et votre personnage, Phineas?

Vincent : Phineas et j'aime vivre la vie au maximum.

Ben : Que vous a donné envie de passer une audition pour The Walking Dead?

Vincent : Je suis un grand fan de la série. C'était une grande opportunité pour moi de guest star sur une de mes émissions préférées.

Ben : Quel était votre personnage, Patrick comme sur The Walking Dead?

Vincent : Patrick est d'abord présenté à serrer la main avec Daryl Dixon. Patrick a toujours regardé vers lui. Norman Reedus, qui joue Daryl est un acteur génial et c'était génial de travailler avec lui.

Ben : Quel est votre personnage préféré sur The Walking Dead?

Vincent : J'aime beaucoup Andy Lincoln, qui joue Rick Grimes en raison de ses développements de personnages mouvants il est allé par.

Ben : Quelle a été votre épisode préféré de The Walking Dead et pourquoi?

Vincent : J'ai aimé le pilote parce que je voulais voir comment ces personnages ont réagi après l'apocalypse.

Ben : Quand vous n'agissez pas, qu'est-ce que vous aimez faire pour vous votre temps libre?

Vincent : J'aime jouer au basket-ball et de la confiture à la musique.

Ben : ce que montre la télévision aimeriez-vous guest star?

Vincent : Mad Men en raison de l'écriture. J'aurais également choisi Breaking Bad si le spectacle n'a pas pris fin plus tôt.

Ben : Quels sont vos films préférés?

Vincent : J'ai récemment regardé Gravity & The Place Beyond the Pines. Un des films les plus drôles que j'ai vraiment aimé, c'est C'est la fin.

Ben : Avez-vous des plans pour aller à l'université?

Vincent : Je suis maintenant inscrits à l'Université de la Floride en ligne. Je prends des cours qui s'adaptera avec mon horaire de travail.

Ben : Si vous n'agissez pas aujourd'hui, quelle serait votre back up plans-être?

Vincent : Je voudrais aller dans la photographie.

Ben : Quelles célébrités aimeriez-vous travailler avec des projets futurs?

Vincent : Leonardo DiCaprio, parce qu'il est un acteur très talentueux. En outre, Martin Scorsese, car il dirige très bien.

Ben : Merci d'avoir pris mon temps pour vous interviewer.

Vincent : C'était amusant. Je l'apprécie vraiment.

Ben : J'espère que vous avez un excellent 21e anniversaire demain.

Vincent : Merci beaucoup. Je l'apprécie vraiment. Remarque : Ces photos ci-dessous sont une gracieuseté de l'AMC. Aussi, ne pas regarder ci-dessous si vous n'aimez pas les spoilers pour "The Walking Dead".








Spoilertv a écrit:


The Walking Dead - Vincent Martella entrevue téléphonique Transcription


The Walking Dead - Vincent Martella Phone Interview Transcript
Posted by Ben L. at Tuesday, October 15, 2013 2 Comments
The Walking Dead

I had the wonderful opportunity to interview Vincent Martella. This was my first interview to not only interview a celebrity but also meet them whether it was on the phone or face-to-face. Usually, my phone would record very well but I was surprised this time that the reception of the recording was very poor. Next time for future interviews, I will jot down notes and use a better voice recorder to record an interview. I apologize about this. The answers are not Vincent's exact sayings word for word but his sayings are very similar to what I wrote because I was able to hear some of the recordings. Plus, I have such a great memory in remembering what people tell me.

This interview was from October 14, 2013 at 4:01pm EST and ended at around 4:14pm EST.

Ben: Which celebrities inspire you to begin acting?
Vincent: Jim Carrey. The movie, Ace Ventura inspired me to start acting and I recently caught "Pet Detective" on television.

Ben: I was sad that one of my favorite shows growing up, Everybody Hates Chris got cancelled. On that show, How were you and your character, Greg similar?
Vincent: Greg and I are similar because his character likes pop culture and in real life, I am into that.

Ben: After the show ended, do you keep in contact with any of your co-stars?
Vincent: I still keep in contact with Tyler James Williams. He is a very great actor.

Ben: What made you want to audition for Phineas and Ferb?
Vincent: I love watching Disney shows so I decided to audition for it as Disney was writing scripts for new shows. The directors were so impressed with my voice that it has caused them to keep me on the show for almost 8 years.

Ben: What are some of the similarities between you and your character, Phineas?
Vincent: Phineas and I love living life to the fullest.

Ben: What made you want to audition for The Walking Dead?
Vincent: I am a huge fan of the show. It was a great opportunity for me to guest star on one of my favorite shows.

Ben: What was your character, Patrick like on The Walking Dead?
Vincent: Patrick is first introduced to shaking hands with Daryl Dixon. Patrick has always looked up to him. Norman Reedus, who plays Daryl is an awesome actor and it was great working with him.

Ben: What is your favorite character on The Walking Dead?
Vincent: I really like Andy Lincoln, who played Rick Grimes because of his shifting character developments he went through.

Ben: What was your favorite episode of The Walking Dead and why?
Vincent: I liked the pilot because I wanted to see how those characters reacted after the apocalypse.

Ben: When you are not acting, what do you like to do for your free time?
Vincent: I like to play basketball and jam up music.

Ben: What TV Shows would you like to guest star?
Vincent: Mad Men because of the writing. I would have also chosen Breaking Bad if the show did not end early.

Ben: What are some of your favorite movies?
Vincent: I recently watched Gravity & The Place Beyond the Pines. One of the funniest movies I really liked was This is the End.

Ben: Do you have any plans to go to college?
Vincent: I am now attending The University of Florida online. I take classes that will fit with my work schedule.

Ben: If you were not acting today, what would your back up plans be?
Vincent: I would go into photography.

Ben:Which celebrities would you like to work with for future projects?
Vincent: Leonardo DiCaprio because he is a very talented actor. Also, Martin Scorsese because he directs very well.

Ben: Thank you for taking my time to interview you.
Vincent: It was fun. I really appreciate it.

Ben: I hope you have a great 21st birthday tomorrow.
Vincent: Thank you very much. I really appreciate it.

Note: These photos below are courtesy of AMC. Also, do not look below if you do not like spoilers for "The Walking Dead".




Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 16 Oct - 0:54

TVline a écrit:


Question: I would welcome a good scoop on The Walking Dead. —Travis

Ausiello: The midseason premiere is going to be a big episode for Chandler Riggs, according to his TV dad Andrew Lincoln. “[Carl] does something this season…. Man,” he previews with a laugh. “Episode 9 is his episode. It’s so cool.”

Traduction google a écrit:


Question: Je voudrais souhaiter la bienvenue un bon scoop sur The Walking Dead . -Travis

Ausiello: La première mi-saison va être un grand épisode pour Chandler Riggs, selon son père Andrew Lincoln TV. »[Carl] fait quelque chosecette saison .... Man ", il aperçus avec un éclat de rire. "Episode 9 est son épisode. C'est si cool. "


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyJeu 17 Oct - 21:21

Zap 2 it traduction Google a écrit:


«The Walking Dead» featurette promet Saison 4 sera «quelque chose d'énorme»

Par Terri Schwartz 17 octobre 2013 13h53 HE
Suivez @ Terri_Schwartz sur TwitterTwitter | Google+Google

Bien que "The Walking Dead" saison 4 premier épisode, «30 jours sans accident», a fait ses débuts, il est déjà clair que le spectacle est d'essayer quelques nouvelles choses dans cette histoire arc. Une nouvelle featurette qui montre les éléments derrière les coulisses de l'émission décrit quelques-unes des façons Saison 4 sera différente de ce qui est venu avant.

Un des grands changements a été la façon dont la prison est dépeinte. Producteur exécutif David Alpert note que ce n'est pas aussi stérile que l'emplacement était dans la saison 3, et il a montré que l'éclairage a changé dans la prison de cette saison.

«Ils ont construit une communauté qui fonctionne, qui est la première fois que nous avons eu ce que dans le spectacle," Andrew Lincoln dit, dans le caractère comme Rick. «C'est une sensation différente. Tout est déconstruit, il se sent très à la terre, très sale, très bien le spectacle."

D'autres teasers étaient que Walker tue de la bande dessinée sera incorporé dans la saison 4, et que la qualité de destruction de zombies seront haussé cette année. Par exemple, une voiture est montré conduite sur un tas de marcheurs d'un seul coup, apparemment pour s'assurer qu'ils ne seront pas ranimer n'importe quand bientôt.

». Saison 4 est une sorte de gamechanger tout change toujours sur ce spectacle Rien ne reste le même pendant très longtemps;. C'est ce genre de monde», co-producteur exécutif Denise Huth taquine. Gale Anne Hurd dit que ce sera "la meilleure saison encore parce que nous faisons face à des menaces de tellement d'aspects différents ".

«The Walking Dead» est diffusé dimanche sur AMC à 9 h HE.

Suivez Zap2it sur ​​Twitter et Zap2it sur ​​Facebook pour les dernières nouvelles et buzz
Photo / Vidéo crédit: AMC





Zap 2 it a écrit:


'The Walking Dead' featurette promises Season 4 will be 'something huge'

By Terri Schwartz October 17, 2013 1:53 PM ET
Follow @Terri_Schwartz on TwitterTwitter | Google+Google

Though only "The Walking Dead" Season 4 premiere episode, "30 Days Without An Accident," has debuted, it's already clear that the show is trying out some new things in this story arc. A new featurette that shows off the behind-the-scenes elements of the show describes some of the ways Season 4 will be different than what's come before.

One of the big changes was the way the Prison is portrayed. Executive producer David Alpert notes that it's not as barren as the location was in Season 3, and it's shown that the lighting changed in the Prison this season.

"They've built a functioning community, which is the first time we've had that in the show," Andrew Lincoln says, in character as Rick. "It is a different feel. Everything's deconstructed, so it feels very grounded, very grungy, very much the show."

Some other teasers were that walker kills from the comics will be incorporated in Season 4, and that the quality of zombie kills will be upped this year. For instance, a car is shown driving over a pile of walkers in one shot, seemingly to ensure they won't be reanimating any time soon.

"Season 4 is kind of a gamechanger. Everything always changes on this show. Nothing stays the same for very long; it's that kind of world," co-executive producer Denise Huth teases. Gale Anne Hurd says this will be "the best season yet because we're facing threats from so many different aspects."

"The Walking Dead" airs Sundays on AMC at 9 p.m. ET.



source: http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2013/10/the-walking-dead-featurette-promises-season-4-will-be-something-huge.html
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 21 Oct - 16:43

Citation :
Traduction de Google

«The Walking Dead»: Gale Anne Hurd pourquoi le virus est le méchant Saison 4

Par Terri Schwartz 21 octobre 2013 10h00 HE
Suivez @ Terri_Schwartz sur TwitterTwitter | Google+Google
le-marche-dead-season-4-virus.jpg

Gale Anne HurdACTUALITÉS | PHOTOS

Après avoir affronté un méchant comme manifestement mal que le gouverneur, "The Walking Dead" fait un grand changement de rythme dans la saison 4. Seuls deux épisodes dans cette nouvelle saison, il est clair que le virus évolue rapidement est la plus grande et la plus dangereuse menace les survivants de la prison doivent faire face - au moins jusqu'à ce que le gouverneur se cabre à nouveau la tête.

L'ampleur de la menace que représente ce virus est apparu dans l'épisode 2, «Infected». N'importe qui peut être infecté par la maladie qui a pu tuer Patrick en moins d'une journée , et depuis on ne sait pas qui déjà attrapé le virus, les pires mêmes des gens se sont présentés pour se défendre. Producteur exécutif Gale Anne Hurd dit le virus et toutes ses conséquences étaient des concepts les gens derrière "The Walking Dead" étaient désireux d'explorer.

«C'est quelque chose que nous n'avions pas examiné avant et je ne sais pas si d'autres sorte de sous-genre zombie avoir", dit-elle à Zap2it . «C'est quelque chose que nous sentions que nous devions introduire à un moment donné."

Selon Hurd, l'idée d'intégrer le virus dans la saison 4 est venu à un moment donné pendant la saison 3, et c'était quelque chose de "The Walking Dead" comic book auteur Robert Kirkman avait une main po
«C'était très bien d'une discussion qui Gimple Scott et Robert Kirkman avaient eu après que Scott a été annoncé comme le nouveau showrunner et comme nous avions commencé à développer comment nous pourrions mettre notre casting en danger d'une manière qui serait nouvelle et différente, mais aussi très bien une partie de l'univers que nous avons créé », explique t-elle.

Mais les humains ne sont pas les seuls à se faire tuer gauche et à droite dans "Infected". Rick Grmes dû sacrifier ses porcs pour protéger la prison, ce qui est probablement quelque chose Andrew Lincoln a été très contrarié . Hurd a précisé que même si les scènes de porcs étaient difficiles à regarder, tous les animaux ont été bien traités sur le plateau.

«Nous avons toujours des gens de l'American Humane Association sur le plateau lorsque nous travaillons avec des animaux, et nous sommes heureux de les avoir. Nous voulons nous assurer que nous utilisons les meilleures pratiques», dit-elle. "Nous nous félicitons, parce que nous voulons faire la bonne chose."
«The Walking Dead» est diffusé dimanche sur AMC à 9 h HE.



Citation :


'The Walking Dead': Gale Anne Hurd on why the virus is Season 4's villain

By Terri Schwartz October 21, 2013 10:00 AM ET
Follow @Terri_Schwartz on TwitterTwitter | Google+Google
the-walking-dead-season-4-virus.jpg

Gale Anne HurdNEWS | PICS

After facing a villain as blatantly evil as the Governor, "The Walking Dead" is making a big change of pace in Season 4. Only two episodes into this new season, it's clear that a fast-moving virus is the biggest and most dangerous threat the survivors at the Prison have to face -- at least until the Governor rears his head again.

The scope of the threat the virus poses became clear in episode 2, "Infected." Anyone could be infected with the disease that was able to kill Patrick in less than a day, and since it's unclear who already caught the bug, people's worst selves have come forward to defend themselves. Executive producer Gale Anne Hurd says the virus and all of its consequences were concepts the folks behind "The Walking Dead" were eager to explore.
"That's something that we hadn't examined before and I'm not sure if other sort of zombie subgenre have," she tells Zap2it. "It's something that we felt we needed to introduce at some point."

According to Hurd, the idea to incorporate the virus into Season 4 came at some point during Season 3, and it was something "The Walking Dead" comic book author Robert Kirkman had a hand in.

"It was very much a discussion that Scott Gimple and Robert Kirkman had had after Scott was announced as the new showrunner and as we had begun to develop how we would put our cast in jeopardy in a way that would be fresh and different, but also very much a part of the universe that we created," she explains.

But humans weren't the only ones getting killed left and right in "Infected." Rick Grmes had to sacrifice his pigs to protect the Prison, which is likely something Andrew Lincoln was very upset about. Hurd made it clear that even though the pig scenes were hard to watch, all the animals were treated well on set.

"We always have people from the American Humane Association on set when we're working with animals, and we're happy to have them. We want to make sure that we use best practices," she says. "We welcome it, because we want to do the right thing."
"The Walking Dead" airs Sundays on AMC at 9 p.m. ET.

Follow Zap2it on Twitter and Zap2it on Facebook for the latest news and buzz
Photo/Video credit: AMC

source: http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2013/10/the-walking-dead-gale-anne-hurd-on-why-the-virus-is-season-4s-villain.html
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 21 Oct - 21:06

Zap 2 it traduction Google a écrit:


«The Walking Dead» Saison 4: Sonequa Martin-Vert appels virus rebondissement «brillant»

Par Terri Schwartz 21 octobre 2013 14h00 HE
Suivez @ Terri_Schwartz sur TwitterTwitter | Google+Google

"The Walking Dead" nouvelle menace de 4 Season a été révélé, et c'est assez terrifiant. Le virus pourrait ne pas avoir un visage aussi horrible que les marcheurs font, mais sa capacité à frapper n'importe infecté avec elle en aussi peu que un jour signifie que c'est l'ennemi le plus difficile des survivants de vaincre encore.

Après avoir un ennemi très claire dans la saison 3 sous la forme du gouverneur, le virus de la Saison 4 donne "The Walking Dead" un sens différent de l'élan. C'est quelque chose qui conduit dame Sonequa Martin-Green , qui joue Sasha, a trouvé très excitant quand le rebondissement a été révélé à lui.

"Je pensais que c'était une brillante initiative. J'aime que ce monde peut continuer à vous surprendre," at-elle déclaré Zap2it à "The Walking Dead" Season 4 Premiere. «Un spectacle perd son feu, il perd de sa ferveur, quand tout nous est familier, et je pense que ce virus est l'exemple parfait de la garder en mouvement et de le garder imprévisible et de garder ce sentiment de danger vivant. Bien qu'il puisse sembler que nous avoir un semblant de sécurité, nous ne faisons pas. "

Ainsi croit-elle que le virus est plus terrifiante menace que les marcheurs ou le gouverneur? Martin-Vert ne va pas aussi loin. «Je dirais, je dois y aller avec les marcheurs, parce que c'est le spectacle, pas vrai?" dit-elle avec un rire.

En ce qui concerne le nouveau rôle de Sasha au sein du Conseil, Martin-Vert donne un peu de contexte pour le changement de leadership entre les saisons 3 et 4.

"Cela arrive dans le temps qui est écoulé entre la fin du 3 et le début du 4, et c'est un peu juste de sortir," explique t-elle. "Le Conseil, c'est juste ce qui s'est passé. Sasha est née comme quelqu'un qui pourrait conduire, et nous sommes là."

«The Walking Dead» est diffusé dimanche sur AMC à 9 h HE.

Suivez Zap2it sur ​​Twitter et Zap2it sur ​​Facebook pour les dernières nouvelles et buzz
Photo / Crédit vidéo: Zap2it/AMC





Zap 2 it a écrit:


'The Walking Dead' Season 4: Sonequa Martin-Green calls virus plot twist 'brilliant'

By Terri Schwartz October 21, 2013 2:00 PM ET
Follow @Terri_Schwartz on TwitterTwitter | Google+Google

"The Walking Dead's" new Season 4 threat has been revealed, and it's pretty terrifying. The virus might not have a face as gruesome as the walkers do, but its ability to strike down anyone infected with it in as little as a day means that it's the survivors' most difficult enemy to defeat yet.

After having a very clear enemy in Season 3 in the form of the Governor, Season 4's virus gives "The Walking Dead" a different sense of momentum. It's something that leading lady Sonequa Martin-Green, who plays Sasha, found very exciting when the plot twist was revealed to her.

"I thought it was a brilliant move. I love that this world can continue to surprise you," she told Zap2it at "The Walking Dead" Season 4 premiere. "A show loses its fire, it loses its fervor, when everything is familiar to us, and I think this virus is the perfect example of keeping it moving and keeping it unpredictable and keeping this sense of danger alive. Although it might seem like we have a semblance of security, we don't."

So does she think the virus is more terrifying a threat than the walkers or the Governor? Martin-Green isn't going that far. "I would say, I gotta go with the walkers, because that's the show, right?" she says with a laugh.

As for Sasha's new role in the Council, Martin-Green gives a bit of context for the change of leadership in between Seasons 3 and 4.
"That happens in the time that's lapsed between the end of 3 and the beginning of 4, and it's sort of just emerged," she explains. "The Council, it is just what happened. Sasha arose as someone who could lead it, and there we are. "

"The Walking Dead" airs Sundays on AMC at 9 p.m. ET.

Follow Zap2it on Twitter and Zap2it on Facebook for the latest news and buzz


Arrow http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2013/10/the-walking-dead-season-4-sonequa-martin-green-calls-virus-plot-twist-brilliant.html
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyVen 25 Oct - 17:10

Citation :
Traduction par Moi

The Walking Dead - Episode 4.03 - Isolation - Teaser Killer


Je ne vais pas vous dire qui a tué Karen et David (même si je sais), mais je vais vous dire que vous aurez un fort soupçon de celui-ci au milieu de l'épisode de cette semaine sur AMC. .
Vous pourrais savoir aussi qui a nourrit les zombies avec les rats d'ici la fin de l'épisode et ce qui est certain c'est que ce n'est pas la meme personne qui a tué Karen et David.

Source: Henry Spivey @ SpoilerTV





Citation :


The Walking Dead - Episode 4.03 - Isolation - Killer Teaser



Thanks to our contact Henry Spivey for sending us this little tease.

I'm not going to tell you who killed Karen and David (even though I know), but I will say that you will get a strong hint of it by the middle of this week's episode on AMC. And it`s confirmed by the very end of the episode this week who did it.

As for the the rats, that's something/someone else ie not the person who killed Karen and David.

Source: Henry Spivey@SpoilerTV


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 11 Nov - 20:28

Citation :


The Walking Dead - Season 4 - David Morrissey interview
Posted by Klutzy_girl at Monday, November 11, 2013 2 Comments
The Walking Dead


ENTERTAINMENT WEEKLY: Well, sir, a very ominous reentry onto the show as we see the Governor spying on the prison. This guy just cannot let it go, can he?

DAVID MORRISSEY: He’s looking for safety, and the main thing for the prison is it’s the safe place to be. It’s the alternative of our world in the zombie apocalypse. The prison is a place of protection, not a place of incarceration, so that’s why he’s looking at it.

EW: So it’s not a personal vendetta?

MORRISSEY: He’s looking at the building, I would suggest, rather than the people in it. Although the people in it are an inconvenience, because they’re in his way of getting safety. But it’s more about the building than the people.



Citation :


The Walking Dead - Saison 4 - David Morrissey entrevue
Posté par Klutzy_girl le Lundi, 11 Novembre, 2013 2 Commentaires
The Walking Dead


Entertainment Weekly: Eh bien, monsieur, une rentrée très inquiétant sur ​​le spectacle que nous voyons le gouverneur espionnage sur la prison. Ce mec ne peut tout simplement pas laisser aller, peut-il?

DAVID MORRISSEY

Il cherche la sécurité et la principale chose pour la prison, c'est que c'est le lieu sûr pour être. C'est l'alternative de notre monde à l'apocalypse zombie.
La prison est un lieu de protection, pas un lieu d'incarcération, et c'est pourquoi il cherche à lui. EW:

Donc ce n'est pas une vendetta personnelle? MORRISSEY: Il regarde l'édifice, je dirais plutôt que les gens en elle. Bien que les personnes qui s'y sont un inconvénient, parce qu'ils sont dans sa façon d'obtenir la sécurité.

Mais c'est plus sur le bâtiment que le peuple. plus à EW


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 20 Nov - 14:01

TVGuide a écrit:


Can The Governor really be a good guy on The Walking Dead? —James


NATALIE: We should be wary now that he's reunited with his old lackeys, but his ties to this new group could keep him grounded — that is, if Lilly and her sister actually survived. "We know that Meghan is alive, and the difficulty he has at the end of this episode is that he has reinvented himself completely and his past has caught up with him," David Morrissey says. "One of the things about The Governor being Brian is that he prefers being this person." But can he be that person with Martinez around?

Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyVen 22 Nov - 19:20

Citation :


The Walking Dead - Saison 4 - Andrew J. West personnage récurent
Publié par Klutzy_girl Vendredi, 22 Novembre, 2013 0 Commentaires
Le Walking Dead


Après avoir ajouté Michael Cudlitz, Josh McDermitt et Christian Serratos comme des personnages comiques emblématiques Abraham, Eugène et Rosita, respectivement, le drame de zombie va ajouter un autre joueur majeur dans ses rangs.

Alun grec Andrew J. West a arraisonné la série basée sur les comics de Robert Kirkman, The Hollywood Reporter a appris. détails des personnages sont gardés secrets, mais l'Ouest apparaît dans la deuxième moitié de The Walking quatrième saison de mort et de jouer Gareth, un caractère qui ne figure pas dans la longue série Photo / Skybound sur lequel est basé le spectacle AMC.

Cependant, des sources disent que tout THR Gareth pourrait pas jouer quelqu'un de la bande dessinée, il est un remix de toutes sortes de caractère non identifié de la série. Gareth devra quelles sources disent est une grande présence et de jouer un personnage important sur ​​le drame de showrunner Scott M. Gimple.

Ouest sera crédité en tant que guest star dans la saison quatre, avec une option d'être promu à une série régulière dans le récemment annoncé cinquième saison. Plus sur THR















Citation :


The Walking Dead - Season 4 - Andrew J. West to recur
Posted by Klutzy_girl at Friday, November 22, 2013 0 Comments
The Walking Dead


After adding Michael Cudlitz, Josh McDermitt and Christian Serratos as iconic comic characters Abraham, Eugene and Rosita, respectively, the zombie drama will add another major player to its ranks. Greek alum Andrew J. West has boarded the series based on Robert Kirkman's comics, The Hollywood Reporter has learned.

Character details are being kept under wraps, but West will appear in the second half of The Walking Dead's fourth season and play Gareth, a character who does not appear in the long-running Image/Skybound series on which the AMC show is based. However, sources tell THR that while Gareth might not be playing someone from the comics, he is a remix of sorts of an unidentified character from the series. Gareth will have what sources say is a big presence and play an important character on the drama from showrunner Scott M. Gimple.

West will be credited as a guest star in season four with an option to be promoted to a series regular in the recently announced fifth season.

More at THR



Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyVen 22 Nov - 19:50


Citation :


Walking Dead scoop - obtenu un? -Craig

Qu'est ce que j'ai ... est cette photo exclusive de l'épisode de dimanche - et il doit faire une personne merveille: Maintenant que le gouverneur et Martinez sont réunis, est Woodbury sur le point de renaître de ses cendres Est otages va révéler tout avant ils finissent la saison, ou faut-il finir? -Carol

Dans le final de deux heures diffusé le 6 janvier "nous allons résoudre les scénarios de tous les personnages principaux," producteur exécutif Rick Eid assure l'intérieur de Ligne. En tant que tel, "Nous espérons que le dernier épisode se sentira comme le dernier chapitre d'un 15-chapitre roman."






Citation :


I think the Inside Line is due for some Walking Dead scoop – got one? –Craig

What I’ve got… is this exclusive photo from Sunday’s episode – and it has to make a person wonder: Now that the Governor and Martinez are reunited, is Woodbury about to rise from the ashes?

Arrow http://tvline.com/2013/11/22/how-i-met-your-mother-china-flashback-spoilers-revenge-walking-dead/
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMar 3 Déc - 0:23

zap2it traduction google a écrit:


"The Walking Dead": Scott Wilson parle Hershel Saison 4 mi-saison shocker finale

Par Terri Schwartz 2 décembre 2013 16h15 HE
Suivez @ Terri_Schwartz sur GazouillementTwitter | Google+Google
hershel-mort-le-marche-dead.jpg

Scott WilsonNOUVELLES | PHOTOS
ON TV:
The Way of the Gun
lundi 12/2 05h20 EDT (ShoExtreme)


Attention: Il ya des spoilers sur "The Walking Dead" saison 4 finale de mi-saison dans cet article.

Les téléspectateurs se remettent encore des événements déchirants "de The Walking Dead" saison 4 finale de mi-saison "Too Far Gone" et est donc l'acteur Scott Wilson .

Son caractère Hershel a été tué par le Gouverneur après un fantastique deux-et-demi-saison à l'arc, et ça a été une mort qui a été difficile pour les téléspectateurs de se réconcilier avec.

Le matin après la finale de mi-saison diffusé, Zap2it a eu une conversation téléphonique longue avec Wilson sur la mort de Hershel, l'héritage le caractère laissé derrière et ce qui pourrait avoir été si Hershel était retourné à sa ferme une fois de plus. Pour les fans, dit-il, "je ne peux que les remercier pour répondre à Hershel et au spectacle, et pour les types d'adopter Hershel."

Zap2it: Je sais que votre mère et votre sœur à la fois regarder le spectacle, mais j'étais juste curieux de ce que les réponses que vous avez obtenu de personnes ont été jusqu'à présent?

Scott Wilson: Je n'ai pas vraiment les médias sociaux, donc je n'ai pas une énorme maîtrise de lui, mais les gens que je connais qui le font disent qu'il ya une énorme réaction à elle. Ils sont tous en deuil Hershel, je suppose. Certains de mes amis ont appelé et commisération avec moi. Un de mes amis a dit: «Eh bien, vous avez une nouvelle jambe. Est-il trop loin pour demander que vous pouvez obtenir une nouvelle tête?" [Rires]

Hershel a été un personnage que les producteurs et les auteurs ont considéré tuer depuis la saison 2. Comment était-il présenté à vous que c'était le temps qu'il allait réellement mourir?
Je veux dire, je pense qu'il ya un peu de pré-histoire pour cela. Je sais que quand je lis [épisode] 4.03 et il avait ce grand discours à ce sujet est ce que vous risquez de [votre vie] pour que, pour moi, c'était une sorte d'augure. Il n'a pas de bon augure pour faire Hershel proactive. Et puis quand j'ai lu 4.05 et il avait tellement de choses à faire, j'étais comme ce n'est certainement pas un bon signe. [Rires] Même si c'est un grand épisode.

Depuis qu'ils ont fait sentir le besoin de me supprimer, je suis heureux qu'ils m'ont donné proactive en 4.05 et 4.03. C'était vraiment après ["internement"] que [showrunner] Scott [Gimple] m'a appelé et m'a expliqué qu'il me prend son envol. J'ai dit: «Je pense que vous faites une grosse erreur, mais c'est la vôtre à faire et je ne vais pas essayer de vous parler de lui." Ce n'est certainement pas une position confortable pour lui d'être en cause, je suppose, de la nature de l'exposition est vous savez que quelqu'un va aller, et de décider qui il va être n'est pas une chose amusante, j'imagine, pour lui à passer.

Il maniait avec autant de grâce que n'importe qui pourrait, et je suis en train de répondre en nature et de la manipuler avec autant de grâce que je peux, parce que j'ai eu beaucoup de plaisir sur le salon pour deux saisons et demi, et ça a été un beaucoup de plaisir.

Et vous avez finalement obtenu une prothèse de jambe ainsi!

Ouais, c'est vrai. C'était un voyage pour vieux Hershel.

le-marche-mort trop loin-gone-la-governor.jpg

Avez-vous eu un dîner de mort avec la troupe après Hershel a été tué?

Ouais, eh bien, nous avons eu que de Hershel et David [Morrissey] . Nous avons eu un dîner de mort commune. Il a été soigné, ayant une appréciation du reste du casting. Vous Bond sur une période de temps, et c'est une reconnaissance de leur appréciation de travailler avec vous.

C'était touchant. C'est très agréable. Je sais que je suis allé à d'autres dîners où je n'étais pas celui qu'ils avaient pour, et c'est une bonne chose. C'était une bonne soirée.

Quel héritage pensez-vous Hershel a laissé sur "The Walking Dead"?

Je pense que Hershel dès le début, dès le premier épisode, quand il parlait de Rick sur son porche, il y avait un lien qui a été créé avec les deux là où ils parlaient de la place des gens dans ce monde nouveau, ce monde apocalyptique, et c'est un peu le fil qui a fonctionné tout au long des deux saisons et demi, en particulier avec Hershel et Rick où ils ne parlent humanité et ce qui est un comportement acceptable et ce qui est nécessaire pour survivre.

Comment pouvez-vous apporter ces choses ensemble? Comment conciliez-vous l'humanité à la nécessité de vivre? Il est donc intéressant. Il se trouve là-bas [dans "allé trop loin"] et il a un sourire sur son visage et il est entendu Rick parler de quelques-unes des questions qu'il a été à lui parler avant et il voit que Rick a adopté cette ligne de pensée, que il est un moyen de survivre avec les gens.

Pensez-vous que Rick a changé la façon dont lui et Hershel voulait lui, loin de son plus sombre de soi?

Ça alors, je pense que d'un épisode à des personnes sont présentées à de nouveaux défis, et l'adaptation et de réaction aux problèmes auxquels ils sont confrontés avec. Il s'agit d'un processus de survie continue d'accepter ce que vous faites et essayer d'évaluer ce que vous faites. Hershel semblait être celle qui était plus en mesure de mettre un équilibre sur elle, pour essayer de maintenir un semblant d'humanité dans la dynamique de groupe. Mais certainement maintenant tous les personnages de la série sont en cours d'énormes changements depuis le début. Tous ont subi d'énormes pertes.

C'est juste un spectacle très amusant de travailler sur en raison de la qualité des gens et la qualité des personnes avec qui vous travaillez, et les écrivains continuent d'affluer avec grande substance et les administrateurs sont grands, l'équipage est fantastique. C'est juste une expérience très amusante pour moi.

Au sujet de ce point dans les bandes dessinées, le groupe finit par revenir à la ferme de Hershel. Je ne sais pas s'ils vont le faire sur le spectacle ou pas, mais serait-ce un paramètre que vous souhaitez voir le spectacle retour dans le futur?

Je ne sais pas. Je sais que je l'avais souvent pensé - et je ne me souviens pas si j'ai parlé à tout le monde ou pas - mais c'était une pensée que j'ai toujours eu que Hershel retournerait à sa ferme à un moment donné dans le temps. Bien sûr, c'est hors de question maintenant [rires] mais j'ai souvent pensé qu'il voudrait revenir en arrière et voir ce qui se passait là-bas.

le-marche-mort trop loin-gone-hershel-rick.jpg

Si cette scène s'était passé, comment pensez-vous qu'il aurait joué?

Qui sait. Je veux dire, je suppose que peut-être les marcheurs avaient évolué. Peut-être qu'il aurait été envahi, mais peut-être qu'il aurait été un endroit viable pour être pendant un certain temps jusqu'à ce que la prochaine crise est arrivée.

D'où le spectacle est à l'heure actuelle, pensez-vous qu'il ya un espoir pour les personnages de l'histoire il?

Je pense que les victoires sont des victoires mesurés. L'amour ne fait fleurir sur le spectacle, avec Maggie et Glenn, et Daryl et Carol, la relation avec eux. Il ya des moments qui font certainement la vie digne d'être vécue, sinon pourquoi seraient-ils continuer à lutter et lutter comme ils le font? Il ya un bébé, Judith. La vie continue dans des circonstances extrêmes, il est comment traitez-vous de la qualité de vie que vous avez. Pour moi, c'était aux questions primordiales pour l'ensemble du spectacle, et notamment de la participation de Hershel avec elle.

Sa première saison, où il avait marcheurs dans la grange, ceux étaient sa femme, ses amis, ses voisins, et il a été exagérément espère qu'il y aurait un remède à un certain point dans le temps, qu'il pourrait les ramener. Il a été ramené à la maison pour lui quand Shane commencé soufflant loin le promeneur de quelqu'un qu'il connaissait et vit que cela ne lui posa, il savait qu'il avait eu tort.

Tout le monde dans cet épisode a eu une perte énorme quand Sophia est sorti de la grange, mais tout le monde qui est sorti de la grange était un proche de Hershel. Chacun avait ses propres émotions personnelles à régler, et je pense que c'est une sorte de tribut à Hershel. Il est tombé, il va dans la ville et se saoule, mais il revient. Il était un personnage assez difficile.

Ce spectacle revient sans cesse avec de grands épisodes. J'espère qu'ils détiennent sur le casting reste pendant un certain temps parce qu'ils font un excellent travail, et les directeurs de casting garde apportant ces merveilleux acteurs qui gardent une réalité à ce qui se passe.

Avez-vous un message que vous souhaitez donner aux fans?

je ne peux que les remercier pour répondre à Hershel et au spectacle, et pour les types d'adopter Hershel. C'est bon. Partout où je vais maintenant, les gens me reconnaissent et Hershel est qui ils reconnaître. Ils se félicitant de ce que Hershel représente pour eux. C'est propre. C'est amusant. Je fais ça depuis longtemps et j'ai été impliqué avec quelques très bons films, et c'est plutôt agréable. J'espère juste que ce n'est pas le dernier chapitre.

Voudriez-vous faire à nouveau la télévision après cela?

Eh bien, cela dépend de ce qu'il est, oui. Je pense qu'il ya un bon travail qui se fait à la télévision maintenant. Il ya quelques grands spectacles et merveilleuse écriture et l'action et la réalisation. Je pense que c'est l'âge d'or de la télévision en ce moment.

"The Walking Dead" revient avec la deuxième moitié de la saison 4 en Février 2014.





Arrow http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2013/12/the-walking-dead-scott-wilson-talks-hershel-season-4-midseason-finale-shocker.html





Citation :


'The Walking Dead': Scott Wilson talks Hershel Season 4 midseason finale shocker

By Terri Schwartz December 2, 2013 4:15 PM ET
Follow @Terri_Schwartz on TwitterTwitter | Google+Google
hershel-death-the-walking-dead.jpg

Scott WilsonNEWS | PICS
ON TV:
The Way of the Gun
Mon 12/2 5:20 AM EDT (ShoExtreme)



Warning: There are spoilers about "The Walking Dead's" Season 4 midseason finale in this article.

Viewers are still recovering from the heartbreaking events of "The Walking Dead's" Season 4 midseason finale "Too Far Gone," and so is actor Scott Wilson. His character Hershel was killed by the Governor after a fantastic two-and-a-half season arc, and it's been a death that has been hard for viewers to come to terms with.

The morning after the midseason finale aired, Zap2it had a lengthy phone conversation with Wilson about Hershel's death, the legacy the character left behind and what could have been if Hershel had returned to his farm once more. To fans, he says, "I can only thank them for responding to Hershel and to the show, and for them kind of adopting Hershel."

Zap2it: I know your mom and your sister both watch the show, but I was just curious what the responses you've gotten from people so far have been?

Scott Wilson: I don't really social media, so I don't have a huge grasp of it, but people that I know that do that say that there's a huge reaction to it. They're all mourning Hershel, I guess.

Some of my friends have called and commiserated with me. One of my friends said, "Well, you got a new leg. Is it too far to ask can you get a new head?" [laughs]

Hershel has been a character that the producers and writers have considered killing off since Season 2. How was it presented to you that this was the time that he was going to actually die?
I mean, I think there's a little pre-story for that. I know when I read [episode] 4.03 and he had that great speech about it's what you risk [your life] for, that to me was kind of an omen. It did not bode well to make Hershel proactive. And then when I read 4.05 and he had so much to do I was like this is definitely not a good sign. [laughs] Even though it's a great episode.

Since they did feel the need to eliminate me, I'm happy that they gave me some proactive in 4.05 and 4.03. It was really after ["Internment"] that [showrunner] Scott [Gimple] called me and explained to me that he was taking me off. I said, "I think you're making a big mistake but it's yours to make and I'm not going to try to talk you out of it." It's certainly not a comfortable position for him to be in because, I guess, the nature of the show is you know that someone's going to go, and to decide who it's going to be is not a fun thing, I would imagine, for him to go through.

He handled it as gracefully as anyone could, and I'm trying to respond in kind and handle it as gracefully as I can, because I've had a lot of fun on the show for two and a half seasons, and it's been a lot of fun.

And you finally got a prosthetic leg as well!

Yeah, that's true. It was quite a journey for old Hershel.

the-walking-dead-too-far-gone-the-governor.jpg

Did you have a death dinner with the cast after Hershel was killed off?

Yeah, well, we had that for Hershel and David [Morrissey]. We had a joint death dinner. It was neat, having an appreciation from the rest of the cast. You bond over a period of time, and it's an acknowledgement of their appreciation of working with you. It was touching. It's very nice. I know I've been to other dinners where I wasn't the one that they were having it for, and it's a good thing. It was a good evening.

What legacy do you think Hershel has left on "The Walking Dead"?

I think Hershel from the beginning, right from the first episode when he was talking to Rick out on his front porch, there was a bond that was created with the two of them where they were talking about the place of people in this new world, this apocalyptic world, and that's kind of the thread that ran throughout the two-and-a-half seasons, particularly with Hershel and Rick where they did talk about humanity and what is acceptable behavior and what is necessary to survive.

How do you bring those things together? How do you reconcile the humanity to the necessity of living? So it's interesting. He sits there [in "Too Far Gone"] and he has a smile on his face and he's hearing Rick talk about some of the issues that he's been talking to him about before and he sees that Rick has adopted that train of thought, that there is a way to survive with people.

Do you think that Rick has changed the way that he and Hershel want him to, away from his darker self?

Gosh, I think from episode to episode people are presented with new challenges, and adapting to and reacting to the issues they're confronted with. It's an ongoing survival process of accepting what you're doing and trying to evaluate what you're doing. Hershel seemed to be the one that was more able to put a balance on it, to try to keep some kind of humanity in the group dynamic.

But certainly now all of the characters on the show are undergoing huge changes from the beginning. All have suffered huge losses.

It's just a very fun show to work on because of the quality of the people and the caliber of the people you're working with, and the writers keep coming up with great stuff and the directors are great, the crew is fantastic. It's just a very fun experience for me.

At about this point in the comics, the group ends up going back to Hershel's farm. I don't know if they're going to do that on the show or not, but would that be a setting that you'd like to see the show return to in the future?

I don't know. I know that I had quite often thought -- and I don't remember if I talked about it to anyone or not -- but it was a thought that I always had that Hershel would go back to his farm at some point in time. Of course, that's out of the question now [laughs] but I often thought that he would want to go back and see what was taking place there.

the-walking-dead-too-far-gone-hershel-rick.jpg

If that scene had happened, how do you think it would have played out?

Who knows. I mean, I would assume that maybe the walkers had moved on. Maybe it would have been overgrown, but maybe it would have been a viable place to be for a while until the next crisis came along.

From where the show is right now, do you think that there is hope for the characters in the story there?

I think the victories are measured victories. Love does bloom on the show, with Maggie and Glenn, and Daryl and Carol, the relationship with them. There are moments that certainly make life worth living, otherwise why would they continue to strive and struggle the way they do?

There's a baby, Judith. Life does go on under extreme circumstances, so it's how do you deal with the quality of life that you have. To me, that was the overriding questions for the whole show, and particularly for Hershel's involvement with it.

His first season, where he had walkers in the barn, those were his wife, his friends, his neighbors, and he was unrealistically hoping that there would be a cure at some point in time; that he could bring them back. It was brought home to him when Shane started blasting away the walker of someone that he knew and saw that it didn't put him down; he knew he had been wrong.

Everyone in that episode had a huge loss when Sophia came out of the barn, but everyone that came out of the barn was someone close to Hershel. Everyone had their own personal emotions to deal with, and I think that's kind of a tribute to Hershel. He fell off, he goes into the town and gets drunk, but he comes back. He was a pretty tough character.

This show keeps coming up with great episodes. I hope that they hold on to the remaining cast for a while because they're doing great work, and the casting directors keep bringing in these wonderful actors who keep a reality to what's going on.

Do you have a message that you would like to give to fans?

I can only thank them for responding to Hershel and to the show, and for them kind of adopting Hershel. It's nice. Everywhere I go now, people recognize me and Hershel is who they're
recognizing. They're expressing appreciation for what Hershel represents to them. That's neat. That's fun. I've been doing this a long time and I've been involved with some very good films, and it's kind of nice. I just hope it isn't the last chapter.
Would you want to do TV again after this?

Well, it depends on what it is, yeah. I think there's some great work being done on television now. There are some great shows and wonderful writing and acting and directing. I think it's the golden age of television right now.

"The Walking Dead" returns with the second half of Season 4 in February 2014.




Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
Lindsay
Admin
Lindsay


Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA
Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU)
Nombre de messages : 10006
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 26849

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 4 Déc - 12:31

Citation :
Thanks for the scoop on The Walking Dead. More, please! — Paula
NATALIE
: I pumped Robert Kirkman for some scoop on the second half of the season and he offered up three interesting tidbits: 1) Carol will definitely return before the end of the season; 2) The Sanctuary, which was discussed in that radio message, will come into play; and 3) Via flashbacks, there will be glimpses into the lives of our favorite characters, likely including Michonne to get an answer about this.
Source : http://www.tvguide.com/News/Mega-Buzz-Vampire-Diaries-Following-Modern-Family-1074167.aspx
Revenir en haut Aller en bas
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMar 10 Déc - 2:07

Merci Linds

Plus de détails concernant la suite de la saison 4.

J'ai vraiment trop hâte de voir tout ce qui va arriver. Je vous laiss lire.

La traduction est celle de Google donc cela vous servira juste à comprendre en gros les infos, c'est parfois mal dit.


Citation :


«The Walking Dead» saison 4 spoilers: Ce qui va arriver ...
Imprimer Ray Kelly, le républicain Par Ray Kelly, le républicain
Suivre sur Twitter
sur Décembre 09 2013 à 04h51, mis à jour Décembre 09 2013 à 13:54



Email
le-marche-dead.jpg
L'adjoint du shérif Rick Grimes et son fils Carl, joué par Andrew Lincoln, à gauche, et Chandler Riggs, dans la saison 4 de mi-saison finale de "The Walking Dead".
AMC

Les fans de "The Walking Dead" applaudi le passage à tabac bien méritée / embrocher / tournage du gouverneur et déploré la décapitation de Herschel à la fin de la saison de 4 de finale de mi-saison le 1er décembre, mais pas tout le reste était tellement coupé et sec.

Les survivants de l'apocalypse zombie ont été apparemment dispersés dans des directions différentes après leur maison de prison a été rasé par les forces du gouverneur, et la petite fille de Rick, Judith, était présumé mort après son porte-bébé ensanglanté a été trouvé sur le champ de bataille.

Maintenant, il ya de bonnes raisons de croire Judith n'aurait pas devenir un casse-croûte de zombie et est en sécurité dans les mains de visages familiers.

Judith avait été confiée à jeune Lizzie (Brighton Sharbino) et les autres interpolations d'armes à feu brandissant. Ils ont été formés et aguerris par Carol (Melissa McBride), qui a été banni par Rick (Andrew Lincoln) quatre épisodes plus tôt pour tuer deux survivants en difficulté, Karen et David. Comme les zombies diffusées dans les lieux de détention, les téléspectateurs ont vu la dernière Lizzie et les préadolescents de partir avec Tyreese (Tchad L. Coleman) dans une direction différente de celle de ceux qui avaient à bord d'un bus battue.

les fans de la série qui vivent près le lieu de tournage dans le nord-ouest de la Géorgie ont signalé sur Facebook voir McBride, Coleman et deux bébés jumeaux de retour sur l'ensemble que de nouveaux épisodes ont été filmés. (Nourrissons jumeaux sont souvent utilisés dans la télévision pour présenter un seul caractère). Cela semble indiquer que les préadolescents, Judith et Tyreese ont lié avec Carol après la chute de la prison.

Aussi un signe qui est encore parmi les vivants - sa mort n'avait pas été inclus dans le satirique «In Memoriam» de fonctionner sur la série compagnon de chat "Parler Dead" le 1er décembre.

Showrunner Scott Gimble et créateur de la série Robert Kirkman ont déclaré Carol reviendra à un moment donné dans l'avenir de la série.

La méthode de l'équipe de Carol et Tyreese soulève quelques possibilités intéressantes.

Carol avait dit Rick qu'elle tué amie malade de Tyreese, Karen, dans un effort a échoué à enrayer une épidémie de grippe à la prison. Rick jamais eu le temps de dire Tyreese qu'il a découvert le tueur était Carol.

Ou est-elle?

Les fans ont spéculé que Carol a pris le rap pour l'un des pré-adolescents qui lui sont confiés.

Il est également intéressant de noter que personne n'a appris que survivant nourrissait rats aux zombies de l'autre côté de la clôture. L'argent intelligent est sur Lizzie, qui avait l'habitude particulière de nommer ces démons mangeurs de chair.

Dans une interview avec TV Guide , Kirkman a promis épisodes à venir permettraient fond sur (Danai Gurira) de Michonne et de détails sur ce sanctuaire mentionné dans un message radio faible.

Dans la bande dessinée de Kirkman, euh, romans graphiques, qui ont inspiré la série AMC , Rick conduit le groupe à une "zone de sécurité" à Alexandrie, en Virginie, où il assume un rôle de leadership.

La série télévisée a quitté le romans graphiques scénario avant, afin que les fans ne saura pas avec certitude ce qui est en magasin pour Rick et amis jusqu'à la mi-saison première diffusée le 9 février sur AMC.

 Arrow http://www.masslive.com/television/index.ssf/2013/12/the_walking_dead_season_4_spoi.html




Citation :


'The Walking Dead' season 4 spoilers: What happens next
Print Ray Kelly, The Republican By Ray Kelly, The Republican
Follow on Twitter
on December 09, 2013 at 4:51 AM, updated December 09, 2013 at 1:54 PM


Email
the-walking-dead.jpg
Sheriff's deputy Rick Grimes and son Carl, played by Andrew Lincoln, left, and Chandler Riggs, in the season 4 midseason finale of "The Walking Dead."
AMC

Fans of "The Walking Dead" applauded the well-deserved beating/skewering/shooting of The Governor and lamented the beheading of Herschel at the end of season 4's midseason finale on Dec. 1, but not everything else was so cut and dry.

The survivors of the zombie apocalypse were seemingly scattered in different directions after their prison home was leveled by The Governor's forces, and Rick's infant daughter, Judith, was presumed dead after her bloodied baby carrier was found on the battlefield.

Now, there is good reason to believe Judith might not have become a zombie snack and is safely in the hands of familiar faces.

Judith had been entrusted to young Lizzie (Brighton Sharbino) and the other gun-wielding tweens. They had been trained and battle-hardened by Carol (Melissa McBride), who was banished by Rick (Andrew Lincoln) four episodes earlier for killing off two ailing survivors, Karen and David. As the zombies streamed into the prison grounds, viewers last saw Lizzie and the tweens heading off with Tyreese (Chad L. Coleman) in a direction different than those who had boarded a battered bus.

Series fans who live near the filming location in northwestern Georgia reported on Facebook seeing McBride, Coleman and two twin babies back on the set as new episodes were filmed. (Twins infants are often used in television to portray a single character). This would seem to indicate that the tweens, Judith and Tyreese have linked up with Carol following the prison's fall.

Also a sign that is still among the living – her death had not been included in the satirical "In Memoriam" run on the companion chat series "Talking Dead" on Dec. 1.

Showrunner Scott Gimble and series creator Robert Kirkman have stated Carol will return at some point in the series future.

The teaming of Carol and Tyreese raises some interesting possibilities.

Carol had told Rick that she killed off Tyreese's ailing girlfriend, Karen, in a failed effort to curb a flu epidemic at the prison. Rick never got around to telling Tyreese that he discovered the killer was Carol.

Or is she?

Fans have been speculating that Carol took the rap for one of the tweens under her care.

It is also worth noting that no one has learned which survivor was feeding rats to the zombies on the other side of the fence. The smart money is on Lizzie, who had the peculiar habit of naming those flesh-eating fiends.

In an interview with TV Guide, Kirkman promised upcoming episodes would provide background on Michonne's (Danai Gurira) and details about that sanctuary mentioned in a faint radio message.

In Kirkman's comic books, er, graphic novels, which inspired the AMC series, Rick leads the group to a "safe zone" in Alexandria, Virginia, where he takes on a leadership role.

The TV series has departed from the graphic novels storyline before, so fans will not know for certain what is in store for Rick and friends until the mid-season premiere airs on Feb. 9 on AMC.


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 30 Déc - 18:05

Hypnoweb a écrit:



Carol reviendra plus tard dans la saison. Il se pourrait qu'il y ai plus à dire encore sur son implication dans la mort de David et Karen.

La mort d'Hershel va avoir des conséquences importantes sur les personnages, et notamment sur Rick.

Le sanctuaire, dont le message radio a été capté par Daryl & Co durant leur course pour l'approvisionnement, va refaire parler de lui dans la seconde moitié de saison.

Des flashbacks vont avoir lieu. La rumeur veut qu'ils concerneraient Michonne, et sa réaction par rapport à Judith.

 Arrow http://the-walking-dead.hypnoweb.net/episodes/saison-4.186.438/#404

Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyDim 5 Jan - 18:57

Citation :


'The Walking Dead' Season 4 Spoilers:
David Morrissey Hints Governor Will Be Back
!

By Susmita Baral




The mid-season finale of "The Walking Dead" revealed an epic battle, as the Governor launched an attack on the survivors residing at the prison. After beheading Hershel in front of his daughters, the Governor met his death in the mid-season finale. Or so viewers were led to believe. A new interview with actor David Morrissey, who plays the Governor, suggests that his character is not gone for good. Does this mean the Governor is still alive? "Something happened to him. I feel like a shady politician where I can't confirm and I can't deny anything," said Morrissey to the Press Association. "Certainly, bad things befell him at the end of the last episode but we just have to wait and see."

Naturally, this raises the question if the Governor is really dead, even though it's hard to imagine how he survived after Lily shot him in the head. But the answer to that is yes, according to executive producer Gale Anne Hurd, who confirmed that the Governor is dead. "That was a head shot! Lilly shot him," Hurd says to Zap2It. One possible explanation for how the Governor can return is through a flashback. According to what executive producer Robert Kirkman told TVGuide, the final eight episodes of the AMC show will include flashbacks. As such, it won't be surprising to have Morrissey return as the Governor in flashback scenes detailing the lives of characters who are still alive.

Another character whose fate is ambiguous--more ambiguous than the Governor--is baby Judith. While a bloody carseat was discovered by Rick and Carl, there was no body and she was exempt from the memorial real in "The Talking Dead." What's more, series creator Robert Kirkman revealed that Judith's fate was left ambiguous on purpose. "There was a lot of blood in that car seat, I don't know," said Kirkman noncommittally. "You'll have to tune in." "The Walking Dead" returns to AMC on Feb. 9 at 9 p.m.

 Arrow http://www.latintimes.com/walking-dead-season-4-spoilers-david-morrissey-hints-governor-will-be-back-141861

Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 8 Jan - 0:57

Citation :



The Walking Dead Fans France

Bonsoir/nuit à tous, et oui je viens en cette heure tardive vous porter des nouvelles de notre série, et en particulier de l'épisode 9, qui visiblement serait celui se rapprochant le plus du comics.
...............Attention SPOILERS!!!!!!....................................
.
.
.
..
. Je pense que ce sera surtout le passage du comics, ou Rick est dans un état lamentable, où il frôle la mort, à un moment même Carl le vise pensant qu'il est transformé...et en fait non, il se retrouve donc livré à lui même, et la scène que l'on a vue ou il recule en faisant sortir les rôdeurs, elle aussi est dans le comics.(tome 9).
Carl va donc prendre une part importante dans cette seconde partie de saison, et lui et Rick vont se rapprocher.
Avant cela, Rick va devoir surmonter ses blessures, tant physiques que psychologiques, la mort d'Hershel, le siège auto ensanglanté...ça va être très dur pour lui.
On ne sait toujours pas si Judith est en vie ou non...
Réponse le 9 Février!!!




 Arrow https://www.facebook.com/pages/The-Walking-Dead-Fans-France/353374791428041
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyVen 24 Jan - 23:04

Citation :


'The Walking Dead' Season 4b featurette: Where is Glenn?


Une nouvelle preview pour le second semestre de "The Walking Dead" préfigure que le groupe va être séparé pendant un certain temps avant jamais - je l'espère - de revenir ensemble. La vidéo de quatre minutes montre où les personnages centraux seront vont de l'avant, mais on est sensiblement absents de la gamme: Glenn.

Steven Yeun taquine dans le clip vidéo que le sort de Glenn est encore inconnue, et rappelle aux téléspectateurs que la dernière fois que nous avons vu son caractère, il était dans un bus qui a été tiré à l'artillerie lourde. Au moins une autre promo pour la saison 4b montre que Glenn est encore en vie , mais il semble que sa dépendance à Maggie sera remis en question au cours des huit derniers épisodes de cette saison.

Le projecteur est également brillé sur Maggie, Rick, Carl, Daryl et Michonne, tandis que Robert Kirkman taquine que les relations seront cimentés et que certains caractères peuvent se rapprocher de l'intersection, mais pas rencontrer dans la saison 4b. Tout ce qui ne se produit, il est clair que les enjeux sont plus élevés qu'ils ne l'ont jamais été dans cette nouvelle incarnation plus, des adultes de "The Walking Dead".

«C'est un monde terrifiant que nous habitons à nouveau," Andrew Lincoln dit. «Nous sommes affaiblis avant que nous sommes séparés les uns des autres .... Nous sautant de la falaise."
"The Walking Dead" revient à AMC avec la deuxième moitié de la saison 4, le 9 février à 9 h HNE / HNP.







Citation :


'The Walking Dead' Season 4b featurette: Where is Glenn?


A new preview for the second half of "The Walking Dead" foreshadows that the group is going to be separated for a while before ever -- hopefully -- coming back together. The four-minute video highlights where the central characters will be going forward but one is noticeably missing from the lineup: Glenn.

Steven Yeun teases in the video clip that Glenn's fate is still unknown, and reminds viewers that the last time we saw his character, he was in a bus that was being fired at with heavy artillery. At least another promo for Season 4b shows that Glenn is still alive, but it sounds like his dependence on Maggie will be called into question in the last eight episodes of this season.

The spotlight is also shined on Maggie, Rick, Carl, Daryl and Michonne, while Robert Kirkman teases that relationships will be cemented and that some characters might come close to intersecting but not meet up in Season 4b. Whatever does happen, it's clear that the stakes are higher than they've ever been in this new, more adult incarnation of "The Walking Dead."

"It's a terrifying world that we inhabit again," Andrew Lincoln says. "We're weakened before we're split from each other. ... We're jumping off the cliff."

"The Walking Dead" returns to AMC with the second half of Season 4 on Feb. 9 at 9 p.m. ET/PT.


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMar 28 Jan - 11:51

Citation :



The Walking Dead Fans France
.
.
.
.
.Le retour de la saison 4 de The Walking Dead nous réserve de nombreuses surprises. Les acteurs de la série nous font d'ailleurs quelques révélations sur l'épisode 9 à venir.
Robert Kirkman, l'auteur du comic book revient sur la fin de l'épisode 8 de The Walking Dead. La prison a été assiégée et ses occupants ont dû la fuir dans une panique générale. On ne sait pas qui est avec qui, qui est vivant et quelle sera la nouvelle vie des survivants. Les personnages vont vite se rendre compte qu'il n'y a aucun endroit sécurisé dans un monde envahi par les zombies. La prison a été pour un temps leur havre de paix, mais cette époque est révolue. Andrew Lincoln explique que les personnages vont devoir réapprendre à vivre la peur au ventre. Chaque jour deviendra une épreuve à surmonter, leur vie sera perpétuellement en danger.

Certains personnages vont tout faire pour retrouver le reste du groupe, alors que d'autres vont en profiter pour prendre leur indépendance. Cette deuxième partie de saison sera beaucoup plus axée sur la psychologie des personnages. On verra une réelle évolution entre qui ils étaient et qui ils sont devenus. Le personnage de Rick a d'ailleurs énormément évolué dans cette saison, il sera affaibli autant physiquement que mentalement. Il abandonnera peu à peu son rôle de père en se laissant envahir par la peur. Carl devra gérer ce changement et cela le fera grandir encore plus rapidement que précédemment.

Danai Gurira explique que son personnage a assisté de très près à la mort de Hershel, ce qui l'a profondément affecté. Elle avait peu à peu trouvé la paix, mais tout cela pourrait être remis en question. Maggie, quant à elle, va transformer sa peine en colère, elle va devenir une véritable guerrière. Que les fans se préparent, les prochains épisodes risquent d'être très intenses et riches en rebondissements. Andrew Lincoln conclut en disant que le show sera de plus en plus profond, noir et mature. (source Melty)

 Arrow  LN




Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyMer 29 Jan - 11:02

Citation :


The Walking Dead - Episodes 4.13 to 4.16 - Titles and Synopses
Posted by Prince of Persia at Wednesday, January 29, 2014



Episode 4.13 - Alone
One group finds a shelter; a group has a realization about protection.

Episode 4.14 - The Grove
After establishing a new shelter, the group considers things returning to they way they used to be.

Episode 4.15 - Us
Survivors rely on brutality and faith.

Episode 4.16 - A (Season Finale)
Many paths collide; Rick faces sheer brutality; the group struggles to survive.


Source: Zap2it





Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyJeu 20 Fév - 20:05

Citation :


The Walking Dead Fans France
Je vous copie/ colle un article intéressant sur les 3 nouveaux personnages de la série

ATTENTION SPOILERS!!!!!!

C'est tendu entre les 3 nouveaux!!!

Alors que trois nouveaux personnages viennent de faire leur apparition dans la série, l'un des acteurs en a dit plus sur leur relation.

Les fans de The Walking Dead attendaient leur arrivée avec impatience. Abraham Ford, l’ancien ranger prêt à en découdre, Rosita Espinosa, son amoureuse surentraînée, et Eugene Porter, le prof de science, ont enfin fait leur apparition dans la série. Personnages clés des comics, les trois amis sont apparus à la toute fin du dernier épisode, et devraient prendre bien vite une place très importante dans le futur. Michael Cudlitz, qui prête ses traits au soldat, a expliqué au Hollywood Reporter comment il voit la relation qu’entretient le trio :

« C’est une dynamique complètement différente que celle de la famille de la prison. Ils ont voyagé seuls ensemble pendant un bon bout de temps et ils ont tendance à se taper sur les nerfs. En gros, ils n’arrivent plus à se supporter. C’est presque comme une relation entre frères et sœurs un peu étrange. Je ne peux pas les tuer, donc je dois faire avec… »
The Walking Dead saison 4 : Glenn, nouvelle recrue d’Abraham ?

(Attention spoilers) Sauvé de justesse par le nouveau trio dans le dernier épisode, Glenn va donc se retrouver avec eux. Toujours à la recherche de Maggie, le jeune homme va-t-il accepter de suivre Abraham Ford à Washington ou préférera-t-il rester seul ? Ce qui est sûr, c’est que l’ancien ranger va tout faire pour garder Glenn à ses côtés. Dans la dernière vidéo promo dévoilée, on pouvait ainsi le voir déclarer au jeune héros : « Nous avons besoin de nouveaux compagnons, plus il y en aura, mieux ce sera. Nous avons besoin que tu sois notre nouveau partenaire ». The Walking Dead revient le 23 février sur AMC avec l’épisode 11 intitulé Claimed.
source 24 matins.fr /LN


Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyJeu 20 Fév - 22:25

Citation :


NEWS/ The Walking Dead First Look: Carl and Michonne Embark on a Dangerous Mission
par Leanne Aguilera | Traduit par Leanne Aguilera le 20/2/2014 - à 12h56


No one ever said living in a post-apocalyptic world filled with zombies was going to be fun.

The Walking Dead has finally crawled back into our lives and we're ready to fully embrace the drama, anxiety and intrigue that comes with it on Sunday nights. After last week's heartwarming reunions and emotional breakdowns from the rest of our isolated groups, it's time to check back in with Rick (Andrew Lincoln), Michonne (Danai Gurira) and Carl (Chandler Riggs) in their secret suburban hideout.

To get you prepared for this Sunday's all new episode, "Claimed," we fought off a herd of walkers to bring you two exclusive first look photos, as well as details on what's ahead from executive producer Gale Anne Hurd.

MORE: The Walking Dead: Scoop on Glenn and Maggie's Wedding!

This week, Michonne and Carl are going to embark on another epic journey together to gather supplies, while a restless Rick tries to gain his strength back at the house. But, like all supply runs in the AMC hit's history, this one is going to be filled with danger and pop-up surprises from undead flesh-hungry walkers. Can't these characters even catch a break?!

Similar to the midseason premiere, fans are also going to get a deeper peek into Michonne's backstory, but we've got to warn you, it's not a happy one. (Exhibit A: Michonne's sad face in the exclusive pic above.)

However, if you're expecting the sword-master's background to be exactly as it was in the comic books—think again. Hurd revealed, "Obviously, as with everything in our show, there are changes from what's in the comic book, but it's clearly an element [that we're going to explore]." And like Michonne, Carl has been particularly emotional throughout this entire season. We'd like to blame his tears on the fact that he's going through puberty while regularly being attacked by zombies, but Hurd explained that there's more to it.

SCOOP: Get caught up on all the drama from last week's Walking Dead!
The Walking Dead

AMC

"This is a child who's had to shoot his mother who was going to turn into a walker, and had to shoot Shane, who was like a surrogate father to him," the showrunner said. "Any relationship between a father and a son, especially a son going through puberty and becoming a teenager, is going to be fraught with difficulty. And that's amplified by the fact that they're now separated from the rest of the group, and Rick still isn't in good shape, so I think it's likely that the balance will go back and forth as to who needs who more."

So will our tiny group venture out of the house to go in search for the others? Not just yet! Hurd teased, "What they have to do is put their own safety first. That's paramount at this point. You always have to weigh what's expedient, what's safe, and what it is you'd really like to do, and that's part of the decision making tree that all of our characters face in the separation."

The Walking Dead airs this Sunday at 9 p.m. on AMC.

 Arrow http://fr.eonline.com/news/513083/the-walking-dead-first-look-carl-and-michonne-embark-on-a-dangerous-mission-see-the-emotional-pics?cmpid=sn-000000-twitterfeed-365-kristin&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=twitterfeed_kristin&dlvrit=51396

Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyDim 9 Mar - 15:57

The Walking Dead - Season 4 - Lauren Cohan interview
Posted by Klutzy_girl at Sunday, March 09, 2014 1 Comment


Lauren Cohan, stopped by the Entertainment Weekly Radio studios (SiriusXM, channel 105) to talk all about tonight’s episode of the zombie drama and the evolution of her character. “It’s really the first time we’ve seen Maggie outside of the family Greene and without Glenn,” says Cohan.

Cohan also discusses the fact that Glenn and Maggie have been the show’s only consistent couple since the death of Lori Grimes and how they represent all the hopes and dreams for what passes for romantic bliss in the zombie apocalypse. “I don’t know if that puts us more at risk of dying or less,” says Cohan. “It’s such a necessary hope and I definitely feel that invisible bridge between Glenn and Maggie the whole time of trying to find each other, and needing that.”

Source: EW
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
perlnoir
Looping accessoirement Admin.
perlnoir


Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo
Nombre de messages : 37318
Age : 48
Date d'inscription : 20/09/2007
Réputation : 0
Points : 53382

Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 EmptyLun 31 Mar - 18:41

Citation :


Walking Dead Post Mortem: Robert Kirkman Shares 'Scary' Terminus Intel, Talks 'Difficult' Carl Scene, Promises Quick Answers In Season 5

Get More: Post Mortems



Michael Ausiello

The Walking Dead Season 5The Walking Dead closed out its fourth season Sunday with a doozy of a cliffhanger and a fair number of unanswered questions. To help make sense of the grim climax — and prepare us for what lies ahead in Season 5 — TVLine rang up series creator Robert Kirkman.

TVLINE | Are the citizens of Terminus cannibals?

[Laughs] There are a great many number of possibilities for that storyline and who those characters are and what they’re doing, and that is certainly one of them. It’s not completely out of the realm of possibility, but I can neither confirm nor deny anything at this time. Who the people of Terminus are and what their deal is will be dealt with fairly quickly when we come back for Season 5.

RELATED | AMC Orders Walking Dead Spin-Off — Get Scoop on the Premise
The Walking Dead MaryTVLINE | Do you want us to be thinking that Carol and Tyreese could be in the Sloppy Joes that Mary served Rick & Co.?
[Laughs] It’s entirely possible. I’m stopping myself from making very horrible jokes. We’ll just have to see. It’s certainly fine for people to speculate.

TVLINE | Why not give us a clue about their fate, especially coming off of last week’s harrowing episode?

Seeing that group in the train car and knowing that all of those people are together and that Rick is very capable and very prepared… We kind of felt like we needed more unknowns to keep people guessing. And leaving the fate of Beth and Carol and Tyreese and Judith completely ambiguous kind of gives us that. We’ll deal with [their whereabouts] fairly quickly when we come back for Season 5. They could be in another train car. They could be in part of the barbecue, as you say. Or, maybe, they found a Denny’s and they’re just having a good time.

TVLINE | How does the Terminus situation differ from Woodbury? In each case, we have a group of people whose method of surviving poses a threat to our core characters.
Woodbury was much more of a return to civilization. It was a safe place. It had a leader who had a lot of secrets, but, on the surface, it was a place where families could live and people could survive. Terminus is not that. It’s a completely alien environment with very strange people that live in a very specific and strange way that is in no way any kind of remnant of what we knew before. They’re actually a lot more dangerous and a little bit scarier when it all comes to light.

PHOTOS | Walking Dead: 10 Characters From the Comic We Want to Meet

TVLINE | Has Daryl developed more than brotherly feelings for Beth?

It’s possible. Daryl is very protective and he’s formed very strong bonds with a lot of characters, Carol included. And now Beth. Whether or not that The Walking Dead Season 5 Rickwould eventually grow into a romantic relationship we’re keeping ambiguous, much like the relationship between Daryl and Carol was fairly ambiguous. If Beth ever comes back, hopefully, we’ll find a definitive answer to that.

TVLINE | We were reminded in the finale that Carl shot a boy who basically posed no imminent threat. Does it make Rick a hypocrite for banishing Carol for killing Karen and David, both of whom actually did pose a threat?

The situation with Carl was somewhat different. While Hershel felt like it was very definitive that the kid posed no threat, there was a little bit of ambiguity there. But, sure, there’s somewhat of a hypocritical element in Rick. I think that for all of his rules and all of his attempts at being a leader and trying to set a good example he would in a minute break the rules for Carl. He would definitely throw everything out the window for the kid’s safety — which, in a sense, is kind of what happened in the finale. He spent the whole season trying to show Carl that, “We have to retain our humanity, we have to not lose ourselves, and we have to not allow this world to darken us or steal away what it is that makes us people.” Yet, when the chips are down and he has no other recourse he loses all of that. He throws it all completely out of the window and kind of becomes an animal. When it comes to Carl there are no rules.

TVLINE | It was incredibly disturbing to see Carl almost get raped. What was the discussion like surrounding how dark to play that sequence from the comics — especially coming so soon after last week’s Lizzie horror show.

That was a tough one. That scene has always been a really difficult one. When I was writing the original comics, in the panel description for artist Charlie Adlard I [wrote], “Carl is on his back, and the guy is pulling his paints off – but don’t worry Charlie, he’s not going to get raped!” I actually included that in the panel description because it is such a heavy and dark scene, and I didn’t want Charlie to be freaking out while he was trying to draw that. But when it came time to adapt that for the show… We are trying to realistically portray the kind of things that would happen after the fall if civilization. We try not to shy away from the depths that people can sink to in various situations. It’s not like we’re portraying things that don’t, The Walking Dead Season 4 Finale Carlunfortunately, happen in real life. We’re not really pushing the envelope too far. It is a fine line that we’re trying to walk here, between being realistic and also being unrelentingly dark and morbid. I hope that we’re walking that line well. And I hope that people still see the entertainment value of watching these people survive. I do feel like we did push things to the edge in that episode, [but] I don’t think we went quite over the edge.

RELATED | Cable Renewal Scorecard: What’s Getting Cancelled? What’s Returning?

TVLINE | When Rick had his Dirty Harry line at the end, are we to interpret that as him kind of making peace with the monster that this new world has made him?

Yeah, he’s resigned to the fact that he’s going to have to be a different person in order to survive. He’s really accepted the fact that he is that guy. He’s the guy that can take that on, that can be that leader, that can go to those levels if he needs to. Now that he knows that that’s in him, there’s a confidence to him now that he hasn’t had before. And that confidence will carry with him into Season 5 and, theoretically, get them out of that horrible situation.

TVLINE | What were you trying to convey with the Hershel flashbacks?
That was an attempt to show that this entire season has been one story, and it’s been a story of Rick’s evolution into this new darker version of himself. [We wanted] to go back and show the influence of Hershel and how important that character has been and will continue to be. And to show how far Rick has come, and emphasize what they lost and where they’re going to have to go moving forward.

TVLINE | There were no major deaths in the second half of the season, at least not on the level of a Hershel or a Lori. How come?

After a while we can fall into a trap of, “Oh, here’s the finale!” or “Here’s the episode before the finale — we’re going to be seeing some big character deaths.” We kind of recognized towards the end of Season 3 that, for our show, the most shocking thing to do, the most novel thing to do, the most unexpected thing for us would be to not kill anyone. We want to keep people guessing. We don’t want things to ever get formulaic. The character deaths in our show are never done for shock value or just to have a bit of excitement. There’s always a story purpose. And sometimes you don’t need those deaths to do that. This finale was just as impactful and dark and shocking as you need a finale to be to carry viewers over that gap between seasons.



Traduction Google a écrit:


Walking Dead Post Mortem: Scary 'Terminus Intel Actions Robert Kirkman, de Difficile Carl Scène pourparlers, promet réponses rapides dans la saison 5
Obtenez plus: autopsies



Michael Ausiello

La saison Walking Dead 5The Walking Dead a clôturé sa quatrième saison dimanche avec un doozy d'un cliffhanger et un bon nombre de questions sans réponse . Pour donner un sens à l'apogée sinistre - et nous préparer à ce qui nous attend dans la saison 5 - TVLine téléphoné créateur de la série Robert Kirkman.

TVLine |? Sont les citoyens de cannibales Terminus

[ Rires ] Il ya un grand nombre nombre de possibilités pour cette intrigue et qui sont ces personnages sont et ce qu'ils font, et qui est certainement l'un d'entre eux. Ce n'est pas complètement hors de la sphère de la possibilité, mais je ne peux ni confirmer ni infirmer quoi que ce soit à ce moment. Qui les gens de Terminus et quelle est leur affaire est seront traitées assez rapidement quand nous reviendrons pour la saison 5.

LIÉS | AMC commandes Walking Dead Scission - Obtenir Scoop sur la prémisse
The Walking Dead MaryTVLine |? Voulez-vous que nous soyons pensons que Carol et Tyreese pourraient être dans les Sloppy Joes que Marie servi Rick & Co.

[ Rires ] C'est tout à fait possible. Je suis moi-même empêche de faire des blagues très horribles. Nous devrons simplement voir. C'est certainement bien pour les gens de spéculer.
TVLine | Pourquoi ne pas nous donner un indice sur leur sort, surtout venant hors de l'épisode pénible de la semaine dernière?

Voyant que groupe dans le wagon, et sachant que tous ces gens sont ensemble et que Rick est très capable et très préparé ... Nous avons un peu de l'impression que nous avions besoin de plus d'inconnues pour garder les gens deviner. Et laissant le sort de Beth et Carol et Tyreese et Judith complètement ambigu genre de nous donne que. Nous nous occuperons de [leur localisation] assez rapidement quand nous reviendrons pour la saison 5. Ils pourraient être dans un autre wagon. Ils pourraient être en partie du barbecue, comme vous le dites. Ou, peut-être, ils ont trouvé un Denny et elles sont tout simplement passer un bon moment.

TVLine | Comment la situation de Terminus diffèrent de Woodbury? Dans chaque cas, nous avons un groupe de personnes dont le mode de survivant constitue une menace pour nos personnages principaux.

Woodbury était beaucoup plus un retour à la civilisation. C'était un endroit sûr. Il y avait un chef qui a eu beaucoup de secrets, mais, sur la surface, il était un lieu où les familles peuvent vivre et les gens pouvaient survivre. Terminus est pas. C'est un environnement complètement étranger avec des gens très étranges qui vivent d'une manière très spécifique et étrange qui n'est en aucune façon une sorte de vestige de ce que nous savions avant. Ils sont en fait beaucoup plus dangereux et un peu effrayant quand tout vient à la lumière.

PHOTOS | Marche complètement : 10 personnages de la bande dessinée nous voulons répondre

TVLine | Est Daryl développé plus de sentiments fraternels pour Beth?

C'est possible. Daryl est très protecteur et il a formé des liens très forts avec beaucoup de personnages, Carol inclus. Et maintenant, Beth. Que ce soit ou non que La saison Walking Dead 5 Rickfinirait par se transformer en une relation amoureuse nous gardons ambigu, un peu comme la relation entre Daryl et Carol était assez ambiguë. Si Beth revient jamais, je l'espère, nous trouverons une réponse définitive à cette question.

TVLine | Nous a été rappelé dans la finale que Carl a abattu un garçon qui, fondamentalement, ne pose pas de menace imminente. Est-il Rick hypocrite pour bannir Carol pour tuer Karen et David, qui ont tous deux fait fait peser une menace?

La situation avec Carl était quelque peu différente. Alors que Hershel senti comme il était très définitive que l'enfant ne représentait aucune menace, il y avait un peu d'ambiguïté là-bas. Mais, bien sûr, il ya peu d'un élément hypocrite Rick. Je pense que pour l'ensemble de ses règles et toutes ses tentatives d'être un chef de file et d'essayer de donner le bon exemple, il serait dans une minute enfreindre les règles pour Carl. Il serait certainement jeter tout par la fenêtre pour la sécurité de l'enfant - qui, en un sens, est une sorte de ce qui s'est passé dans la finale. Il a passé toute la saison en essayant de montrer que Carl, «Nous devons conserver notre humanité, nous devons ne pas nous perdre, et nous avons de ne pas laisser ce monde pour nous assombrir ou dérober ce que c'est que nous rend les gens." Pourtant, , lorsque les puces sont en baisse et il n'a pas d'autre recours qu'il perd tout cela. Il jette tout complètement hors de la fenêtre et le type de devient un animal. Quand il s'agit de Carl, il n'y a pas de règles.

TVLine | Il était incroyablement troublant de voir Carl presque se faire violer. Quelle a été la discussion comme environnante comment sombre pour jouer cette séquence de la bande dessinée -. Surtout venant si peu de temps après Lizzie spectacle d'horreur de la semaine dernière

C'était une question difficile. Cette scène a toujours été un vraiment difficile. Quand j'écrivais la bande dessinée originale, dans la description du panneau pour l'artiste Charlie Adlard I [écrit], "Carl est sur ​​son dos, et le gars tire ses peintures hors - mais ne vous inquiétez pas Charlie, il ne va pas faire violer "En fait, j'ai inclus que dans la description du panneau parce que c'est une scène lourde et sombre, et je ne voulais pas Charlie à paniquer alors qu'il tentait de tirer cela. Mais quand il est venu le temps de s'adapter que pour le spectacle ... Nous essayons de dépeindre de façon réaliste le genre de choses qui se passerait après la chute si la civilisation. Nous essayons de ne pas hésiter à les profondeurs que les gens peuvent couler dans diverses situations. Ce n'est pas comme si nous dépeindre les choses qui ne sont pas, La saison Walking Dead 4 Finale Carlmalheureusement, se produisent dans la vie réelle. Nous ne sommes pas vraiment pousser l'enveloppe trop loin. Il ya une ligne fine que nous essayons de marcher ici, entre être réaliste et en étant inexorablement sombre et morbide. J'espère que nous sommes bien marcher cette ligne. Et j'espère que les gens voient que la valeur de divertissement de regarder ces gens survivent. Je me sens comme nous l'avons fait pousser les choses à l'avantage dans cet épisode, [mais] je ne pense pas que nous sommes allés assez sur le bord.

Associés | Câble renouvellement Scorecard: Qu'est-ce qui Prise Annulé? Qu'est-ce retour?
TVLine | Quand Rick a eu son Dirty Harry ligne à la fin, sommes-nous d'interpréter que lui sorte de faire la paix avec le monstre que ce nouveau monde a fait de lui?

Ouais, il a démissionné du fait qu'il va falloir être un personne différente pour survivre. Il a vraiment accepté le fait qu'il est ce type. Il est le gars qui peut prendre que sur, qui peut être ce chef, qui peuvent aller à ces niveaux si il a besoin. Maintenant qu'il sait que c'est en lui, il ya une confiance à lui maintenant qu'il n'a pas eu avant. Et que la confiance va emporter avec lui dans la saison 5 et, théoriquement, les sortir de cette situation horrible.
TVLine | Qu'est-ce que vous essayez de transmettre les flashbacks Hershel?

C'était une tentative de montrer que l'ensemble de cette saison a été une histoire, et ça a été une histoire de l'évolution de Rick dans cette nouvelle version plus sombre de lui-même. [Nous voulions] pour revenir et montrer l'influence de Hershel et l'importance de ce personnage a été et continuera d'être. Et pour montrer à quel point Rick est venu, et mettre l'accent sur ​​ce qu'ils ont perdu et où ils vont devoir aller de l'avant.

TVLine | Aucun décès n'a été grands dans la seconde moitié de la saison, du moins pas au niveau d'un Hershel ou Lori. Comment venir?

Après un certain temps, nous pouvons tomber dans un piège de «Oh, voici la finale!" ou "Voici l'épisode avant la finale - nous allons voir quelques décès grands de caractères."

Nous avons un peu reconnu vers la fin de la saison 3 que, pour notre spectacle, la chose la plus choquante à faire, le plus roman chose à faire, le plus inattendu chose pour nous serait de ne tuer personne. Nous voulons garder les gens deviner. Nous ne voulons pas que les choses obtiennent jamais stéréotypé. Les décès de caractères dans notre spectacle sont jamais fait pour la valeur de choc ou juste pour avoir un peu d'excitation. Il ya toujours une fin de l'histoire. Et parfois, vous n'avez pas besoin de ces décès pour le faire. Cette finale était tout aussi percutante et sombre et choquant que vous avez besoin d'une finale pour être à transporter les téléspectateurs sur l'écart entre les saisons.



 Arrow http://tvline.com/2014/03/31/the-walking-dead-season-5-spoilers-terminus-cannibals-carol/#!1/spoiler-alert-dw/
Revenir en haut Aller en bas
https://csi-ny.forumpro.fr
Contenu sponsorisé





Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Spoilers Saison 4 The Walking Dead   Spoilers Saison 4 The Walking Dead - Page 3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Spoilers Saison 4 The Walking Dead
Revenir en haut 
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
 Sujets similaires
-
» The Walking Dead - Saison 7 - Spoilers
» Spoilers Saison 5 The Walking Dead
» Discussions Spoilers saison 4 The Walking Dead
» News sans spoilers - The Walking Dead saison 6
» The Walking Dead - Season 6 - Spoilers

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Experts en Séries :: SERIE TV  :: SERIE TV EN COURS :: FANTASTIQUE / SCIENCE FICTION / HORREUR  :: The Walking Dead :: Saisons précédentesThe Walking Dead :: Saison 4 The Walking Dead-
Sauter vers: