|
| The Vampire Diaries - Discussions | |
|
+15Lina zat Lindsay MagicMum noemie59 Lily~ whysoserious dantana Fhop Danny-1712 £ly Justine aliasfr miss. perlnoir 19 participants | |
Auteur | Message |
---|
dantana I can't stand the idea of you hating me forever.
Perso(s) Préféré(s) : Danny Nombre de messages : 1463 Age : 36 Date d'inscription : 09/05/2010 Réputation : 0 Points : 17396
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 10:49 | |
| MON Dieu LInds C'est un livre sur ton avis que tu devrais faire mdrrrr ;-) moi j'en suis accro depuis un an et dxemi mon dieu, :) que 'jaiiimev!!!
et l'épîsode 17 va etre terrible !!! je vous mets bientot des news ici que j'ai =D
| |
| | | Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27395
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 13:06 | |
|
Dernière édition par Lindsay le Dim 6 Mar - 1:24, édité 1 fois | |
| | | dantana I can't stand the idea of you hating me forever.
Perso(s) Préféré(s) : Danny Nombre de messages : 1463 Age : 36 Date d'inscription : 09/05/2010 Réputation : 0 Points : 17396
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 15:04 | |
| Oui je devais mettre ca comme news, j'ai encore d'autre choses aussi loll Mais sinon je te comprend pleinement tu sais, vous vous etes dans l'univers CSI NY à longueur de temps, moi c'est TVD haha =D Perl écrit Stefan avec F et pas PH je t'en supplie =D | |
| | | Lindsay Admin
Séries suivies : TVD, TWD, SVU, NCIS LA Perso(s) Préféré(s) : Damon (TVD), Deeks, Kensi (NCIS LA), Danny, Mac, Lindsay (csi ny), Daryl, Rick (TWD), Barba, Olivia (SVU) Nombre de messages : 10006 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 27395
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 15:38 | |
|
Dernière édition par Lindsay le Dim 6 Mar - 1:43, édité 7 fois | |
| | | perlnoir Looping accessoirement Admin.
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53928
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 15:40 | |
| | |
| | | Lindsay Admin
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 16:39 | |
| | |
Perso(s) Préféré(s) : Danny. Mac. et Jo Nombre de messages : 37318 Age : 48 Date d'inscription : 20/09/2007 Réputation : 0 Points : 53928
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Sam 5 Mar - 17:57 | |
| | |
| | | Lindsay Admin
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Dim 6 Mar - 1:41 | |
| | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Dim 6 Mar - 11:27 | |
| Elles sont exquises ces vidéos
Y'en a une qui tourne depuis hier sur le net, elle me fait marrer
Surtout parce que c'est Stefan qui en est le héros, enfin presque le héros.
Nina a posté cette prochaine couverture d'elle pour vogue, sortie prévu en avril du magasine! ** - Citation :
- Vampire Diaries - Interview With Candice Accola
Posted by Adam Harris at Sunday, March 06, 2011 Labels: Vampire Diaries
With the dreaded The Vampire Diaries hiatus upon us, few things can appease the fans, but this is also the time where we get some awesome interviews with the show's stars. Such is the case with Candice Accola, who recently dished about her character Caroline's love triangle on TVD with Tyler (Michael Trevino) and Matt (Zach Roerig). She also gave us some good hints as to when Tyler is coming back to Mystic Falls.
Just like the "other" love triangle in the popular vampire show, Caroline, Matt and Tyler have created team followings for each pairing possibility. Many fans want Caroline back with her first love, Matt, but, many others would love to see the vampire-werewolf relationship develop with Tyler.
Candice has her own opinions about both boys and recently spoke to MTV about how she feels. "I love so many aspects of both of the relationships, Caroline as a character can be herself in front of Tyler, and there’s such a mutual friendship there." Caroline explained, "But then you know, I’m such a sucker for the idea of a first love, so I don’t know. I’m really excited to see where the writers take it."
But, of course, if Caroline is to make a serious decision, Tyler must be in the picture, which he hasn't been for the last couple of episodes. So, when is Tyler coming back, because he has to come back, right. "Yes." Caroline told MTV's Nuzhat Naoreen, "I mean, there is no way that that storyline is done. When and how he’ll come back and his intention of why he comes back, I’ll have no idea what that’ll be."
But, Candice also revealed that the way Tyler returns to Mystic Falls will involve an "awesome storyline" and she can't wait to see what that will be. Neither can we!
Don't forget, The Vampire Diaries comes back with new episodes on April 7, meanwhile, be sure to check back for more news and hints as to what is coming up for the rest of the season! source : SpoilerTV http://www.spoilertv.com/2011/03/vampire-diaries-interview-with-candice.html#ixzz1FoY6hEAS
Dernière édition par perlnoir le Dim 6 Mar - 11:34, édité 1 fois | |
| | | Justine "You're so brave in so many ways." ~ Stella to Lindsay [7x 01]
Perso(s) Préféré(s) : Lindsay ~ Danny ~ Don. Nombre de messages : 9122 Age : 28 Date d'inscription : 05/01/2009 Réputation : 0 Points : 26006
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Dim 6 Mar - 11:32 | |
| | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 8:03 | |
| Elle m'a faite trop marrer mdr
Allez de superbes photos de tournages du zod 18.
source: SpoilerTV *** - Citation :
The Vampire Diaries - Nina Dobrev Interview Posted by BloodyMary at Sunday, March 06, 2011 Labels: Vampire Diaries
When you originally tried out for “Vampire Diaries” did you audition for Katherine as well as Elena, or was it a surprise that you were playing a double role? When I first auditioned, I worked really hard and crossed my fingers that I would get the part of Elena. I had no idea I would also be playing Katherine. Much later Katherine was introduced into the script through the flashbacks and I found out I was both Elena and Katherine. It raised the stakes and changed the opportunity from just the role of a girl next door to two very conflicting and different challenges.
You do such a great job of playing two distinctive characters. How do you approach each role? What drives each character? It’s not always easy for sure, but it keeps me engaged and keeps me challenged. The clothes, accessories, hair, and all those seemingly superficial details really help me transition and embrace whichever role I’m playing. For example, if I’m rocking a pair of Converse I can sink into Elena, but if I’m wearing some edgy boots, I naturally begin not only walking but I also feel like Katherine. I think the motivation behind both characters is very different. For Elena it’s the people she cares about. She would do anything for her friends and family. For Katherine, it’s self-preservation. Really, she’s just looking out for herself and only herself.
Did the writers make Katherine Bulgarian because you were born in Bulgaria? In the books, Katherine comes from a German heritage. It may be because I’m Bulgarian, but I think we all agreed that Bulgaria has a sense of mystique that is strangely unique. Plus, it doesn’t hurt that I already speak Bulgarian. The writers heard me speaking Bulgarian to my mom on the phone while I was on set one day. One thing led to the other and voila!
How do you shoot the scenes where Katherine and Elena interact? I get to play against myself in a scene, which is both challenging and interesting at the same time. I really just have to stay focused on the moment and the motivation behind whichever character I shoot first and allow myself to transition when it’s time to switch. I have to plan my actions and movements and remember to react to them when we shoot the reverse/other character.
If Katherine and Elena are both Petrova doppelgangers, are we going to meet the original Petrova this season? Would you like to play a third character? Playing a third character would be wild! I feel up to just about anything now though.
Who loves Stefan more: Elena or Katherine? Why? I’d have to say that their loves come from two very different places. Elena loves Stefan (Paul Wesley) because she feels a deep connection with him that surpasses all the common emotions of high school life. Katherine loves Stefan because her history with him ties back further than most mortals could ever understand. And its like a game of cat and mouse. He’s playing hard to get. It’s exciting for her.
Will Elena ever reciprocate Damon’s (Ian Somerhalder) feelings for her? Although it seems like an adventurous opportunity, it’s a bit precarious to go along with Damon, so I doubt she would put herself in the line of danger. Plus, she is known for her loyalty so it would definitely be surprising.
On a certain level does she enjoy being loved by both brothers? Poor Elena seems to have enough drama going on in her life to really enjoy any additional chaos, but if she did, could you blame her?
Will Katherine ever manage to use her powers to seduce Stefan? Stefan has really been through it all with Katherine so it would have to take something pretty massive to sway him towards her again.
Elena has been through so much in the past two years. How has all the drama and loss that she has experienced changed her? She’s definitely become stronger. Very little surprises Elena these days so she’s become more prepared to handle all the insanity. She understands the severity of this dark world that has emerged and is willing to protect the people she cares about no matter what the sacrifice. Her skin has gotten thicker. She’s grown and matured both mentally and emotionally. She’s more courageous and strong. She’s becoming a woman. Source: Fancast via SpoilerTV http://www.spoilertv.com/2011/03/vampire-diaries-nina-dobrev-interview.html#ixzz1FtmXxtlR | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 13:20 | |
| HIhi Linds je comprend, rattrapé deux saisons, ca fait tjs cet effet la mdrrr =D Sinon je comprend que tu sois accro en ce moment mdr, ca fait un an et demi que c'est mon cas ! J'ai commencé juste avant le 1x07 moi =D Je me suis tout enfilé en deux soirs :) SInon Perl, ouiii c'est sur que Stefan c'est pas top, mais son personnage est quand même moins mou dans la saiosn 2.. meme si y'a encore bcp de prgres à faire ET oui c'est Elena et pas Helena mdrrr :p ca fait bizarre de le voir écrit ainsi, sachant que je m'appelle Hélène mdr - Spoiler:
SInon petite infos :/ : Il paraitrait que les createurs de la série ne voudraient pas faire de Delena non plus... grrrr pourquoi tant de haine ! a verifier !!
| |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 14:57 | |
| Oui pour le moments ils préfèrent suive les livres, je les comprends. Je ne pense pas que l’auteur serait ravit qu'on dénature son travail.
Tant qu'on a quelques scènes sympa entre eux c'est déjà ça.
Puis il est si craquant en Mec torturé, autant le laisser comme ça mdr
Pour Stefan, je le trouve pas mieux mdr qu'en saison un.
encore au début le pseudo apprécié mdr, surtout dans les cours avec le prof d'histoires géo, les vents qu'il lui mettait c'était sympa mais hormis avoir certains passages sympa je suis pas fan
J'aimais bien aussi quand il imitait Damon mais voilà on en revient encore à Damon
Il me permet à moi de voir plus Damon, Stefan sert plus le personnage de Ian pour moi qu'autre chose mdr même si c'est pas le cas pour tout le monde.
Elena, Damon sont par contre plus passionnés, c'est ce que j'aime chez eux. | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 14:59 | |
| Oui je suis bien d'accord !
APr contre pour ce que tu dis concernant la série qui voudrait suivre l'auteur je sais pas trop ! Etant donné que LJ Smith vient d'etre virée par sa maison d'édition aprce qu'elle voulait finir avec une fin Delena !
| |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 15:07 | |
| Ah ben écoute on verra bien la tournure des choses
Si ça finit en Delena je ne vais certainement pas m'en plaindre mdr, bien au contraire.
Dans tous les cas les voir ensemble c'est un réel plaisir à la fois drôle et souvent touchant
| |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 15:09 | |
| Oui, on verra bien ce que ca donnera :) Plus il y aura de scène Damon:Elena, puis ce sera de toute manière :)
| |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Lun 7 Mar - 15:17 | |
| Yep
Ce type donne la pêche mdr
Je suis fan
Déjà dans Lost, Miam
Mais là purée
Il nous fait une démonstration de son talent d'acteur
Comme Nina d'ailleurs
elle est démentielle cette nana
J'aime bien quand elle dit dans son interview qu'elle joue déjà deux rôles, un troisième, c'est plus trop un soucis
C'est pas du mot à mot mdr
Mais punaise si elle se retrouve à jouer trois rôle je crois qu'on pourra lui décerner une palme d'or
Déjà ces deux rôles sont vraiment fort et en plus important, elle a du taf la pauvre. elle tient la série sur ces petite épaules avec brio | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Mer 9 Mar - 8:03 | |
| A l'occasion des Cosmo's Fun Fearless Males Awards, Ian Somerhalder a fait quelques révélations sur les épisodes à venir de la saison 2 de Vampire Diaries.
L'acteur confie qu'il n'a pas encore véritablement travaillé avec l'acteur Joseph Morgan qui incarne le personnage tant attendu de Klaus mais il l'a tout de même croisé sur le tournage.
Alors que Damon et Stefan s'associeront pour faire chuter Klaus, ils vont peu à peu se retourner l'un contre l'autre.
source : tvbuzz - Citation :
- 'The Vampire Diaries' Ian Somerhalder: Damon and Stefan are on the outs! Plus, how you can help his foundation's latest cause
By Carina Adly MacKenzie March 9, 2011 1:55 AM ET Follow @cadlymack on Twitter We have to admit, we were a little bit surprised when the relatively unknown Joseph Morgan was cast as "The Vampire Diaries'" most formidable villain to date, Klaus. We had expected some big-name casting, as it'll take someone with serious skill to top current baddies Damon (Ian Somerhalder), Katherine (Nina Dobrev), and Elijah (Daniel Gillies).
At Cosmo's Fun Fearless Males Awards event, Somerhalder assured fans that Morgan is as villainous as they come -- and they haven't even officially worked together yet. "I've only seen him in his wardrobe tests walking up and down the hall," he tells MTV. "He's a magnificent guy and I know his abiliites are way up there. I think [on set] everyone's on their toes now, more. He's a badass."
He also shared some juicy spoilers about the Salvatore brothers: while Damon and Stefan (Paul Wesley) work together to conquer Klaus, though, they're going to slowly start to turn against each other again.
"Damon and Stefan are battling some really cool supernatural forces, but Damon and Stefan are also starting to butt heads again and bicker again," Somerhalder says. "That's what i think is a lot of fun about the show --as much as I love Paul Wesley and we're bros off-screen, it's great when we're battling on-screen."
We don't care if they're buddies or enemies, we just love any scene that Damon and Stefan have together! The show returns to The CW on April 7 at 8:00 p.m. EST.
Off-screen, Somerhalder has devoted his energy to the Ian Somerhalder Foundation, which you can read more about here if you're unfamiliar with his efforts. The foundation's current cause is a petition for change in British Columbia, Canada, where an unthinkable act of cruelty just came to light.
"A story broke about 100 sled dogs that were brutally murdered," Somerhalder tells E!.
Howling Dogs Tours, a sled company in Whistler collected a pack of 300 sled dogs to accommodate the spike in business during the Winter Olympics in Vancouver. When the tourists left town, though, business dropped, and the company found themselves with too many canines on hand.
"They wanted to get rid of some of them, so they just shot them, killed them," he explains. Perhaps the most horrendous part of the story is that the manager of the company tried to contact the British Columbia SPCA on multiple occasions for help before resorting to slaughter, and the SPCA didn't take action.
Somerhalder says firmly and confidently, "That is never going to happen again. We've started petitions and rallying the government in British Columbia to change laws and empower people, youth, adults to be fearless and fight for that."
Want to join in the fight? Make sure to electronically sign the Ian Somerhalder Foundation's petition here. The petition demands changes to the BC Prevention of Cruelty to Animals Act -- asking British Columbia to adopt a "rescue and save" plan as opposed to a "seize and kill" policy.
Somerhalder has rallied nearly 19,000 fans and concerned citizens to sign the petition. The case will be heard on March 25, so it's important to get as many voices heard before that date. If the idea of 100 slaughtered animals disturbs you -- as it should -- make sure your name is on that petition so that you can join the call for change source: http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2011/03/the-vampire-diaries-ian-somerhalder-damon-and-stefan-are-on-the-outs-plus-how-you-can-help-his-found.html | |
| | | Lindsay Admin
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Mer 9 Mar - 18:06 | |
| | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Ven 11 Mar - 11:29 | |
| - Citation :
- Spoilers S2 – « Klaus va créer le chaos » Katerina Graham
- Spoiler:
Le ton est donné ! Avec une pleine lune en vue et l’arrivée de Klaus planifiée pour le 21 Avril, les derniers épisodes de la série risquent d’être très mouvementés et riches en émotions. Plus personne n’est à l’abri comme le souligne Katerina Graham dans une toute nouvelle interview pour Entertainment Weekly. L’actrice y parle notamment de l’avenir du couple Jeremy-Bonnie et des conséquences de la venue de Klaus. A lire ci-dessous. « C’est vraiment génial de voir toutes les histoires s’entremêler. Actuellement, l’histoire est similaire à celle de Scooby-Doo, tout le monde travaille ensemble pour protéger Elena et pour se protéger entre eux. » A propos de la relation Bonnie-Jeremy « Vous verrez des moments de pur chagrin entre eux deux. Ces personnages vont encore traverser beaucoup de choses avant la fin de la saison. » « Je ne peux pas trop en dire mais je dirais que s’il fallait faire quelque chose aujourd’hui pour Elena, Bonnie ferait tout et n’importe quoi pour lui venir en aide. Cela lui importe peu. Klaus est sur le point de faire son arrivée dans la série et va créer le chaos. Des personnes vont devoir découvrir ce que ces personnages doivent accomplir afin qu’ils restent en vie. Enfin, si cela est encore possible… »
- Citation :
- Saison 2 – Gino Anthony Pesi rejoint le casting de la série !
L’information a été révélée par l’acteur lui-même, Gino Anthony Pesi apparaîtra dans la suite des épisodes de la saison 2 dès la fin du hiatus ! - Spoiler:
Selon IMDb, il jouera le personnage de Maddox dans l’épisode 17 « Know Thy Enemy » et l’épisode 18. Il interprèterait alors un sorcier qui serait allié avec Klaus. Par ailleurs, l’acteur n’est pas inconnu des écrans puisqu’il est apparu dans quelques séries TV comme les Experts : Miami, les Experts : Manhattan, Cold Case ou encore Chuck. Une photo de l’acteur est disponible ci-dessous. - Citation :
- Saison 2 – Quel est le final idéal d’Ian Somerhalder ?
Voilà une petite anecdote qui va ravir les « Delena » ! Toujours lors de l’évènement organisé par le magazine Cosmopolitan, Ian Somerhalder a révélé son final idéal de la saison 2 (et non de la fin de la série) à Hollywood Crush, et il faut dire que l’acteur n’est pas passé par quatre chemins ! A lire absolument ci-dessous. Nous attirons votre attention sur le fait que ceci n’est qu’un souhait de l’acteur, Ian n’a pas encore reçu le scénario du dernier épisode de la saison 2 comme il l’a dit lui-même ! « Ce que j’aimerais voir c’est que Damon kidnappe Elena et qu’ils partent tout deux aux Caraïbes. Aller à Paris en premier, ensuite tout le monde est à la recherche d’Elena et par la suite, ils disparaissent aux Caraïbes pour une saison ou quelque chose du genre, alors que tout le monde est à leur recherche. » Alors, pour ou contre le souhait d’Ian ? Je n'ai pas tout mit, le reste sur le site français consacré à la série.
source : http://www.vampire-diaries.fr/ | |
| | | Lindsay Admin
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Dim 13 Mar - 20:03 | |
| | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Dim 13 Mar - 21:11 | |
| | |
| | | Lindsay Admin
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Mer 16 Mar - 19:02 | |
| | |
| | | noemie59 "Because I'm totally kissable."
Séries suivies : Hannibal, Hawaii 5.0, Doctor Who, Sherlock, The Blacklist, Castle, Teen wolf, Perso(s) Préféré(s) : Hannibal Lecter, Will Graham, Sherlock, Charles Xavier, Erik Lensherr, Wolerine, The Doctor, Clara Oswald, Rumpelstilskin, Nombre de messages : 5881 Age : 31 Date d'inscription : 16/01/2011 Réputation : 0 Points : 21207
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Mer 16 Mar - 22:03 | |
| | |
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions Jeu 17 Mar - 8:48 | |
| Merciiiiii Linds
Damon est .................. Voilà quoi mdr
Le synopsis qui va avec les photos promo mdr
- Spoiler:
- Citation :
The CW a publié le synopsis officiel du 17ème épisode de la saison 2 de Vampire Diaries, intitulé "Know Thy Enemy", qui sera diffusé le 7 Avril prochain aux Etats-Unis.
Elena et Alaric sont tous deux en colère contre John quand l'arrivée inattendue d'Isobel laisse Jenna dévastée. Bonnie travaille avec Damon et Jeremy pour trouver le sort dont ils ont besoin pour exploiter la puissance de ses ancêtres.
Caroline a le coeur brisé et ne sait pas quoi faire à propos de Matt. Stefan et Damon se rendent compte qu'ils ont une nouvelle arme secrète.
source: TVbuzz | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: The Vampire Diaries - Discussions | |
| |
| | | | The Vampire Diaries - Discussions | |
|